Steff József

Steff József

Steff József

Bemutatkozás

Steff József 2000-től dolgozik a médiában, azt megelőzően a Shell Hungary-nál és a Hírkernél töltött be különböző pénzügyi vezetői munkaköröket.
A VNU-ban, később a Sanoma Budapestben, gazdasági igazgató, majd a Sanoma adriai régiójának vezetője volt. Ezt követően a Sanoma Praha ügyvezető igazgatójaként dolgozott 3 évig.
2011-2017 között a Sanoma, majd a Centrál Média kereskedelmi igazgatója, később a CM Sales ügyvezető igazgatója volt.
2017. júniusa óta független szakértőként dolgozik, illetve tagja a Transparency International Hungary kuratóriumának.

Steff József kapcsolódó cikkei

Ma nehezebb a határok megtalálása - interjú Steff Józseffel

Ma nehezebb a határok megtalálása - interjú Steff Józseffel

A print hirdetési bevételek negyedévről-negyedévre csökkennek, ám a Central Médiacsoport növelni szeretné lapjai piaci részesedését – mondja Steff József. A csoport kereskedelmi igazgatója, illetve a CM Sales vezetője a PR, a tartalommarketing és a fizetett hirdetések elválasztásáról is beszél.
Média keringő

Média keringő

Óriási versenyben van egymással a hagyományos TV és a digitális média a reklámpiacon. Minden szereplő az interakciót hajhássza, és egymástól próbálja elsajátítani, hogyan kell az első pillanatban megfogni a nézőt, és soha többé nem elengedni.
Ma nehezebb a határok megtalálása - interjú Steff Józseffel

Ma nehezebb a határok megtalálása - interjú Steff Józseffel

A print hirdetési bevételek negyedévről-negyedévre csökkennek, ám a Central Médiacsoport növelni szeretné lapjai piaci részesedését – mondja Steff József. A csoport kereskedelmi igazgatója, illetve a CM Sales vezetője a PR, a tartalommarketing és a fizetett hirdetések elválasztásáról is beszél.