Új vígjátéksorozatot vásárolt meg az RTL Magyarország

Új vígjátéksorozatot vásárolt meg az RTL Magyarország
Kuhnya (Konyha) az eredeti címe annak a sorozatformátumnak, amelynek jogait az RTL Magyarország vásárolta meg és adaptálhatja majd a hazai televíziós piacra.

A magyarországi mellett horvát, szlovén, szlovák, észt, lengyel, török, görög és portugál piacra is eladott, eredetileg orosz fejlesztésű formátum hazájában és egyéb orosz nyelvterületen rendkívüli népszerűségre tett szert. A formátum kiemelkedő sikerére utal, hogy az Oroszországban hat évadot megélt sorozathoz kapcsolódóan az évek során három egész estés mozifilm, egy dokumentumfilm, egy kétfelvonásos színdarab, egy animációs sorozat, illetve négy spin-off sorozat is készült – áll a médiavállalat szerdai közleményében.

A Kuhnya (Konyha) című vígjátéksorozat középpontjában egy híres színész exkluzív étterme áll, főszereplője pedig egy fiatal és lelkes vidéki szakács, aki arról álmodik, hogy egy nap híres chef válik majd belőle. Addig is gyakran keveredik szórakoztató és olykor meghökkentő helyzetekbe a sorozat többi szereplőjével – legjobb barátjával, szerelmével, illetve főnökével, az étterem főszakácsával – együtt.

Kolosi Péter, az RTL Magyarország vezérigazgató-helyettese és programigazgatója reméli, hogy ezt a sorozatot is megkedvelik a nézők.

„Az elmúlt években azon dolgoztunk, hogy több évtized után ismét legyen magyar sorozatgyártás, így mára elmondható, hogy a magyar gyártású fikció visszakerült az azt megillető helyére a televíziózásban, elsősorban az RTL Magyarország képernyőin. A Kuhnya egy igazi vígjáték, az elmúlt évek egyik legnagyobb sikere, nem csak Oroszországban, és remélhetőleg rövidesen a magyar nézők egyik kedvencévé is válik” – mondta Kolosi Péter.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!



Címkék: RTL Klub, sorozat