Az átalakítás egy újabb lépés afelé, hogy a NOIZZ megerősítse piacvezető pozícióját az urbánus portálok kelet-közép-európai piacán. A felfrissülő oldal márkamegjelenését minimalista látványvilág jellemzi, négyszögletes vizuális elemekkel. Megerősödik a weboldal és az Instagram közötti kapcsolat, azáltal, hogy a főoldalon is elérhetővé válnak a legfrissebb Instagram-tartalmak. Több olyan nemzetközi akcióra is számíthatunk, amelyet minden országban egy időben indítanak útjára a NOIZZ szerkesztőségek.
A NOIZZ magyar oldala, a Noizz.hu a mai nappal tér át az új dizájnra. Legkedveltebb tartalmai, a városi életmóddal, az utcai divattal és a kultúrával kapcsolatos anyagok még hangsúlyosabbak lesznek a jövőben, de a közkedvelt sztárhírek, filmes újdonságok és fesztiválbeszámolók is fókuszban maradnak. A Noizz.hu jelenleg 1,1 millió egyedi felhasználót ér el.*
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!