Vitte a júniust is az RTL Klub

Vitte a júniust is az RTL Klub
Az RTL Klub a teljes júniust vizsgálva a főműsoridőben magabiztos előnnyel (14,7% lineáris SHR) előzte meg fő versenytársát (TV2: 9,4% lineáris SHR) a fő kereskedelmi célcsoportban. A június havi 5,3 százalékpontos előny az idei év legnagyobb különbségét jelenti a két csatorna között, miközben az RTL Klub az idei esztendő eddigi összes hónapjában győzni tudott.

Júniusban csoportszinten is az RTL Magyarország győzött főműsoridőben, 18-49-ben, ráadásul a 29,2%-os lineáris SHR-rel csoportszinten is ebben a hónapban lett a legnagyobb különbség a 8 csatornából álló RTL-portfólió javára a TV2 Csoport 14 csatornájával szemben (TV2 Csoport: 25,7% lineáris SHR).

Júniusban kiemelkedő eredménnyel zárt A Konyhafőnök: a gasztro reality ugyanis átlagosan 19%-os lineáris SHR-t hozott. A Mestercukrász első két hetében 14,2%-os közönségarányt ért el a fő kereskedelmi célcsoportban.

Az rtl.hu júniusban megközelítette a 10 milliós oldalletöltést, akadt olyan nap, amikor a látogatószám meghaladta a 251 ezret, ilyen érdeklődésre az oldal indulása óta még nem volt példa! Az rtl.hu három legnépszerűbb tartalma az RTL Híradó, Fókusz, valamint a Mestercukrász című műsorhoz kapcsolódó videó volt. Az RTL Most júniusi toplistáján a legnépszerűbb tartalom az Éjjel-nappal Budapest, A Konyhafőnök és A mi kis falunk volt. Külön említést érdemel a Barátok közt: a legendás sorozat epizódjain júniusban 143 ezer videóindítás történt.

Ami pedig 2022 első hat hónapját illeti: az eltelt 181 napból az RTL Klub az esték 67%-án, egészen pontosan 124 napon bizonyult a hazai mezőny legnézettebb csatornájának a 18-49 évesek körében. Az első félév legnézettebb műsorszáma ugyan egy sportmérkőzés – az angol-magyar válogatott meccse – lett, de a második helyen A mi kis falunk március 19-i adása áll, és a TOP20-ban az év elején vetített Cápák között öt epizóddal is képviselteti magát! Az első félév átlagát tekintve továbbra is az RTL Híradó a legnézettebb hazai hírműsor 18-49-ben: 19,9%-os lineáris SHR-rel, egy százalékponttal előzi meg a konkurens hírműsorát.

Fotó: Pixabay.com

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!