Mosseri szerint nagy a verseny, és fel kell venni a kesztyűt, az emberek pedig elsősorban szórakozni szeretnének, így sokkal jobban fognak fókuszálni a videós tartalmakra - írja a Marketingmorzsák. Ez egészen pontosan azt jelenti, hogy ezeket sorolja előre, ezeket ajánlja majd, ráadásul teljes képernyős módban, olyan tartalmakat is, akiket nem is követ.
Kijelentette, hogy annak az időnek vége, mikor az Instagramra fotómegosztóként kell gondolni. A változás a következő hónapokban esedékes, vagyis jóeséllyel még lehet képeket posztolni a nyaralásról, utána el lehet gondolkozni, hogyan lehet izgalmas videókat csinálni a vacsoráról vagy egy naplementéről. A változás híre egyébként nagyon sokaknak nem tetszett, hiszen attól, hogy valaki szeret fotózni, még egyáltalán nem biztos, hogy a videózáshoz is ért, így sokan érzik úgy, hogy a kedvenc platformjuk lassan cserbenhagyja őket.
Changes are coming to video on Instagram ????
— Adam Mosseri ???? (@mosseri) June 30, 2021
At Instagram we’re always trying to build new features that help you get the most out of your experience. Right now we’re focused on four key areas: Creators, Video, Shopping and Messaging. pic.twitter.com/ezFp4hfDpf
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!