Új hirdetési platform a vállalkozók számára
A világ egyik legdinamikusabban fejlődő alkalmazása, a 2016-ban Kínában Douyin néven elindított, a nemzetközi piacon pedig 2017 óta jelen lévő TikTok szédületes karriert futott be az elmúlt három évben - írja a Kosárérték. A platformot jelenleg több mint 700 millióan használják világszerte; a hazai alkalmazók száma a Growww Digital adatai szerint eléri a 2,3 millió főt. Bár az alkalmazás továbbra is elsősorban a fiatalok körében népszerű, a magyarországi felhasználók 70%-a 18 év feletti, 30%-uk pedig 35 évesnél is idősebb, ráadásul a TikTokot tavaly a 25-35 éves korosztály tagjai közül töltötték le a legtöbben.
Ha te is azok közé a kereskedők közé tartozol, akik szeretnék megszólítani a fiatalabb generációt, valószínűleg elgondolkodtál már azon, milyen TikTokos tartalmakat készíts a céged számára. Ne aggódj, jó néhány olyan trükk létezik, amellyel anélkül növelheted termékeid ismertségét, hogy táncolnod kellene a kamera előtt!
1. Mutasd be a rendelések feldolgozását és a csomagolási folyamatot!
Mostanában egyre népszerűbbek TikTokon az internetes rendelések feldolgozásának folyamatát bemutató videók. Történjen ez akár egy raktárban, akár az otthonodban, a nézők valamiért mindig örülnek, ha láthatják, hogyan érkeznek be a rendelések és hogyan indulnak útjukra a csomagok.
Ebben a videóban @itsnatalierogers mutatja be, hogyan dolgoz fel egy beérkező rendelést.
Készíts videót arról, ahogy összeállítasz egy csomagot! Taggeld be a felhasználót, akinek a csomagot küldöd, ez sokat segít a közösségépítésben. Így csinálja ezt egy másik hirdető, @happyplacebychloe.
2. Mutasd be magad!
Tedd lehetővé, hogy a közönséged megismerjen téged, és többet megtudjon a vállalkozásodról. Alakíts ki személyes kapcsolatot a nézőiddel, és mindig köszöntsd az új követőidet. Ha nem egyedül dolgozol, hanem egy kis csapat áll mögötted, mutasd be őket is. Ha közvetlen kapcsolatot ápolsz a nézőiddel, könnyebben megkedvelnek téged, ami mindig jól jön, ha egy közösségi platformon szeretnéd értékesíteni a termékeidet. Az Aldi Magyarország videóiban rendszeresen szerepelnek az ott dolgozók.
3. Ösztönözd a nézőidet arra, hogy vásároljanak tőled!
Abszolút bevett és elfogadott dolognak számít, ha megkéred a nézőidet, hogy vásároljanak a termékeidből. Ha megmutatod, mit jelent számodra egy-egy rendelés, milyen pozitív hatással van az életedre a vállalkozásod növekedése, azzal közvetlenül szólítod meg reménybeli vásárlóidat. Ha az emberek látják, hogy egy rendelésnek köszönhetően mondjuk új biciklit kaphat a gyermeked, közelebbi kapcsolatba kerülnek veled, és nagyobb eséllyel választják majd a te termékeidet.
4. Mutasd be, hogyan kell használni a termékeidet!
Előfordulhat, hogy egy számodra magától értetődő dolog bonyolultnak tűnik a vásárlóid számára. Mutasd meg nekik, hogyan használják az általad kínált terméket, még akkor is, ha csak egy egyszerű sálról van szó! A nézők mindent látni akarnak, ráadásul minél többször látják a termékeidet használat közben, annál vonzóbbá válnak számukra az árucikkeid. Halmosi Viki beauty influencer, akinek hatalmas rajongótábora van más platformokon, egy TikTok videóban mutatja be, hogyan lehet a sminkes szivacsot megtisztítani egy bizonyos termék segítségével. A teljes cikk itt folytatódik.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!