Promax Global Awards: kilenc jelölést kapott a ViacomCBS magyar kreatív csapata

Promax Global Awards: kilenc jelölést kapott a ViacomCBS magyar kreatív csapata
Ismét kellően kreatívnak bizonyultak a ViacomCBS csatornák promóvideói, hiszen az elmúlt egy év tévés reklámtermését díjazó Promax Global Awards-on a médiaszolgáltató kilenc jelölést biztosított magának. A Parajelenségek-széria, a Mission: Impossible, valamint a Transformers-filmek szórakoztató promói mérkőznek meg, így a rémülettől ordibáló Tom Cruise, vagy éppen az éneklő autobotok szintén dobogóra kerülhetnek.

November 18-án, Los Angelesben rendezik meg a Promax Global Awards díjátadóját, ahol a legjobb televíziós promóvideók kapják meg az őket illető elismeréseket. A kreativitás tombolásában a ViacomCBS Kelet-Közép-Európai csapata, tehát a magyar szekció is bőven kivette a részét: az elmúlt egy évben emlékezetes és nem utolsó sorban humoros tartalmakat készítettek, amelyek közül többet a Paramount Network hazai csatornáján is láthattak a nézők.

A népszerű horror franchise, a Parajelenségek nyomán a magyar alkotók egy hatrészes reklámsorozattal borzolták a kedélyeket. A kézi- és beltéri kamerás felvételeken történő hirtelen ijesztegetésekre hívták fel a figyelmet, megmutatva a „jump scare” jelenségének bőrből kiugrasztó hatását. Az ajánlók öt díjra esélyesek a Promax Global Awards díjátadón.

A Legviccesebb szpot elismerését gyűjtheti be a Mission: Impossible rendhagyó reklámja, amelyben a készítők a forgatáson felvett „valódi” hangokkal festették alá a látványos akciószéria jeleneteit. Bár Tom Cruise minden kaszkadőrmutatványát maga hajtja végre, ez nem jelenti azt, hogy csöndben tenné. A reklám feltárja, hogy kockázatos helyzetekben – különösen a Burdzs Kalifa oldalán – a színész rezzenéstelen arc helyett torkaszakadtából kiabál.

A Paramount sikeres brandje, a Transformers is helyett kapott a jelöltek listáján, köszönhetően annak a zenés klipnek, amelyben az autobotok a film történetéről énekelnek. Optimus fővezér kórusa a Legjobb mozifilmhez készült tévéreklám, és a Legjobb eredeti szöveggel társított zenehasználat díját viheti haza. Az autóból átalakuló robot karaktere kellően karizmatikusnak bizonyult ahhoz is, hogy a ViacomCBS belső marketinganyagát is narrálja – az erről készült reklámfilm szintén esélyes lett a Legjobb belső marketinganyag vagy rövid videó díjára.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!



Címkék: ViacomCBS