
Ahogyan a portál írja, a hazai tartalomszolgáltatók által, iparági összefogással alapított DKT-t mostanáig irányító Máth András helyére Papliczky Pál, a 168 Óra hetilapot kiadó Telegráf Kft. egykori vezetője ül be, aki 2016-ban a Lokál című bulvárnapilap nem állami hirdetéseiért felelős KOD Mediánál volt értékesítési stratégiai tanácsadó, de onnan nem sokkal később távozott és azóta függetlenként, saját vállalkozásában dolgozott.
A DKT éléről távozó Máth András 2015 óta vezette a Digitális Közönségmérési Tanács munkáját, de a szakmában sokan a Ringier/Mediaworks Hungary kutatási és szervezési igazgatójaként is ismerték őt. A Ringier előtt dolgozott az Indexnél, valamint pályája kezdetén média-, és digitális kutatási igazgatójaként a GfK-ban.
Máth András a jövőben elsősorban a hazai internetes reklámszakmai szervezet, a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) ernyője alatt működő IAB Hungary-nál betöltött feladataira koncentrál, amelyet 2017 márciusa óta ugyancsak ő vezet. Telefonon utolértük Papliczky Pált, aki megerősítette a változást. A Media1 beszélt Sopov Istvánnal, a DKT elnökével is, aki elmondta, hogy az elnöki pozícióban nincs változás, tehát csak az ügyvezető személye változott. A teljes cikk itt érhető el.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!