New York Times: reklámfilmmel döntöttek előfizetői rekordot

New York Times: reklámfilmmel döntöttek előfizetői rekordot
A New York Times reklámja felér egy verssel az újságírásról

A 2019-ben díjakat halmozó The Truth Is Worth It kampányról már sokszor elmondták az egyik nagy előnyét: nagyon könnyű mutálni az alapkoncepciót. A korábbi New York Times-reklámfilmek egyetlen sztori megírásának történetére koncentáltak, az új reklámfilm azonban pont az ellenkező oldalról közelít a témához - írja a Kreatív.

Egyetlen sztori helyett ugyanis összesen 100 New York Times-tartalom jelenik meg egy videóba sűrítve, ezzel bemutatva a lap sokszínűségét. A videóban ezúttal nem csak a vérkomoly, politikai, gazdasági témák jelennek meg, de az is feltűnik, hogy a NYT a szórakoztató, a mindennapokat érintő tartalmakban is erős.

Ami azonban egyedülállóvá teszi a filmet, hogy valójában a film inkább egy versre hasonlít, gondosan pakolgatott ritmusváltásokkal, hangsúlyokkal, az egésznek pedig egy jazz-szám, Makaya McCraven Requests című dal adja a keretét.

A kampányért felelős Toby Treyer-Evans, a Droga5-től azt nyilatkozta az Adweeknek hogy abszolút zenei darabként gondoltak a filmre, amihez a jazz tökéletes aláfestés volt, hiszen szerinte ez az a műfaj, ami az élet minden mozzanatát, a boldog és a szomorú pillanatokat is képes átadni.

"A szerkesztőségünkben 1700-an dolgoznak, akik 159 országból hoztak történeteket 2019-ben. Sokszor csak egyetlen narratívára fókuszálunk, de most végre egynél több munkát is beemelhetünk ebbe a kampányba" - mondta el a videóról a NYT marketingosztályának alelnöke, Amy Weisenbach. A marketingvezető szerint a Droga5 által kidolgozott kampány is nagyban segített abban, hogy a New York Times rekorddal zárt 2020 első negyedévében. Akkor összesen 670 ezer új előfizetőjük lett, amivel már 6,5 millió print és digitális előfizetőnél tartanak.

 

A teljes cikk itt olvasható...

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!



Címkék: kampány, média, Reklám