Az első InStyle Men Of The Year gálán a legújabb magyar férfimagazin és a közönség olyan kiemelkedő személyiségeket díjazott, akik a munkájukkal, tehetségükkel és kitartásukkal maradandót alkottak. Az esemény azonban nem csak az elismerésről szólt, hanem lehetőséget adott arra is, hogy a nagy számban jelen lévő influencereknek köszönhetően fontos társadalmi üzeneteket közvetítsen.
„Ezek az események nem csupán a szórakoztatásról szólnak, hanem arról is, hogy fontos üzeneteket közvetítsünk. Az influencerek segítenek a társadalmi értékek szélesebb körben való terjesztésében" – mondta Csiki Anita, a Starpath Agency tulajdonosa.
A pozitív változás hangjai
A Starpath Agency Pakai Ádám influenszert delegálta az eseményre, aki a szórakoztató, néha edukatív, de mindenképpen pozitív és őszinte tartalmaival már többszörösen bizonyította, hogy a véleményvezérek milyen fontos szerepet tölthetnek be a modern kommunikációban.
"Az influencer marketing a modern marketing stratégiák egyik legdinamikusabban fejlődő eleme. Az ügynökségnél különösen odafigyelünk arra, hogy olyan influencereket válasszunk, akik nem csak eladásokat generálnak, hanem valódi értékeket képviselnek" - emelte ki Csiki Anita, aki zárásként hozzátette: „Az igazán jó véleményvezérek a tartalmaikkal képesek a fontosabb üzenetek, úgy mint: elfogadás, mások tisztelete, értékrend és a pozitív életszemlélet közvetítésére is."
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!