A videómegosztó platformot birtokló Google vezetője, Sundar Pichai már áprilisban beszélt az új funkció lehetőségéről, nemrég pedig ténylegesen elkezdődött annak élesítése. A vállalat lépését egy a BOND piackutató által készített felmérés indokolta, amely megállapította, hogy az emberek közel 90 százaléka használ valamilyen más digitális eszközt tévénézés közben.
Az új funkció kipróbálásakor egy kék „Kapcsolódás” gombnak kell felbukkannia, ha a tévén és a mobilunkon (iOS, Android) is bejelentkeztünk a YouTube-alkalmazásba. Miután a kapcsolat létrejött, könnyedén olvashatjuk el a videók leírását, kommentelhetünk, sőt meg is oszthatjuk a látottakat.
A TechCrunch hozzátette, hogy az új funkció nem csak könnyedebb élményt nyújt a nézőnek, de a platform számára kereskedelmi szempontból is új lehetőséget rejteget. A vállalat elmondása szerint ugyanis már tesztelik a videómegosztó új dizájnját, amely megkönnyítené a felhasználók számára a videókban látott termékek böngészését és megvásárlását.
(24.hu)
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!