Egyre közelebb a fogyasztóhoz!
Megváltozik a termékek érték- és értékesítési lánca.
Az idei konferencián a “lánc” öt szereplőjének változó érdekeit és új lehetőségeit vizsgáljuk, és az alábbi kérdésekre a keressük a válaszokat:
– Meg kell értenünk üzleti partnereink érdekeit, céljait és mozgásait.
– Kinél mi változik? (Triggerek, célok, kényszerek.)
– Ki miként tudja a másik szereplőnél megfigyelt, ellesett üzleti lehetőséget a saját érdekei szolgálatába állítani?
– Ki, kit tud elhagyni az értéklánc szereplői közül, és átvenni a feladatait, piacát?
Hagyjuk a képzelődést! Nézzünk szembe a tényekkel!
Jelek, tények, trendek. Vizsgáljuk meg együtt az elkövetkezendő 12 hónapot!
A konferencia előadásai naprakész, gyakorlatias és bárki számára hasznosítható információkat és tudást biztosítanak.
Az Ön konkurencája ott lesz! Kérem, ne maradjon le Ön se!
(Program PDF. itt. Regisztráció itt.)
Ízelítő a tematikából, az értéklánc szereplőinek szemszögéből, a teljesség igénye nélkül:
I. A termékgyártók és -értékesítők:
– Közvetlenül, direktben szólíthatják meg a fogyasztót hirdetéseikkel, értékesítéseikkel.
– Egyre gyakrabban saját marketingkommunikációs csapatokat állítanak fel.
– Változnak az elvárások és az igények a szolgáltatóval szemben.
II. Marketingkommunikációs ügynökségek:
– Egyre gyakrabban találkozhatnak az ügyfeleik adatalapú, adatokkal alátámasztott igényeivel és elvárásaival.
– Meg kell vizsgálni az ügyfélköreiket: kik voltak 10, 5 és 2 éve, illetve most.
– A Globálisok erősen veszik át a feladataikat.
III. A média szereplői (bármely tartalom előállítható):
– Nem csupán megkezdték, de már bővítik az online térben a tartalom- és esetleges egyéb szolgáltatásaik bevezetését.
– Az interaktivitás, a mobilitás lehetőségei és a Globálisok gyarmatosítása egyre nagyobb kihívás számukra.
– Egyre több kis tartalomszolgáltató kezdte meg üzemelését, amely kihat az üzletre és kihat a tartalomgyártásra. (Sok kicsi sokra megy.)
IV. A tartalomterjesztők, akik egyben internetszolgáltatók is:
A televíziós tartalomterjesztés mellett egyre nagyobb és egyre fontosabb üzlet számukra az internetes szolgáltatás.
Bevételeik változnak és vele együtt érdekeik is. Ez kihat a teljes hazai médiára.
Ügyfélszerző céljaik és stratégiák szintén erős változáson mennek át.
V. A fogyasztó. A kanapé marad a nappaliban, de minden más változhat.
– A fogyasztó egyre gyakrabban az internetről elégíti ki szórakozni- és, informálódni vágyását, valamint egyéb tartaloméhségét; egyre többször közvetlenül online vásárolja meg - közbenső szereplők kihagyásával - az árukat, szolgáltatásokat. Ráadásul földrajzi helytől függetlenül.
– Különböző médiaszocializációs alapjuk kihat a későbbi médiafogyasztási szokásaikra. Lásd még Korosodó fiatalok.
Kérem, nézze meg a részletes programot, és regisztráljon! Figyelem! A jelentkezési határidő: 2021. június 11. péntek. (Utána a részvételi díjak emelkednek!)
A két napos konferencia résztvevői |
kintse meg előadóinkat:
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!