Figyelem! A fogyasztók hatalomátvételre készülnek! Vitaindító a Media-Digital Hungary-hez.

Figyelem! A fogyasztók hatalomátvételre készülnek! Vitaindító a Media-Digital Hungary-hez.
Nincs mit tenni, nekünk kell alkalmazkodni a média-, a reklámfogyasztók és a vásárlók új szokásaihoz! Nekünk kell odamennünk, ahol a fogyasztóink lesznek akkor, amikor készen állnak a termékünk, a tartalmunk, a szolgáltatásunk fogyasztására, vásárlására! Szívükben a vággyal, lelkükben az akarattal, kezükben a nyitott pénztárcájukkal. A konferenciát a gazdasági szereplőknek, a média szereplőinek, valamint a marketingkommunikációs szakembereknek szervezzük. Ismertető.

Egyre közelebb a fogyasztóhoz! 

Megváltozik a termékek érték- és értékesítési lánca.

Az idei konferencián a “lánc” öt szereplőjének változó érdekeit és új lehetőségeit vizsgáljuk, és az alábbi kérdésekre a keressük a válaszokat:
– Meg kell értenünk üzleti partnereink érdekeit, céljait és mozgásait.

– Kinél mi változik? (Triggerek, célok, kényszerek.)
– Ki miként tudja a másik szereplőnél megfigyelt, ellesett üzleti lehetőséget a saját érdekei szolgálatába állítani?
– Ki, kit tud elhagyni az értéklánc szereplői közül, és átvenni a feladatait, piacát?

Hagyjuk a képzelődést! Nézzünk szembe a tényekkel!
Jelek, tények, trendek. Vizsgáljuk meg együtt az elkövetkezendő 12 hónapot!

A konferencia előadásai naprakész, gyakorlatias és bárki számára hasznosítható információkat és tudást biztosítanak.
Az Ön konkurencája ott lesz! Kérem, ne maradjon le Ön se!
(Program PDF. itt. Regisztráció itt.)

Ízelítő a tematikából, az értéklánc szereplőinek szemszögéből, a teljesség igénye nélkül:
I. A termékgyártók és -értékesítők:
– Közvetlenül, direktben szólíthatják meg a fogyasztót hirdetéseikkel, értékesítéseikkel.
– Egyre gyakrabban saját marketingkommunikációs csapatokat állítanak fel.
– Változnak az elvárások és az igények a szolgáltatóval szemben.

II. Marketingkommunikációs ügynökségek:
Egyre gyakrabban találkozhatnak az ügyfeleik adatalapú, adatokkal alátámasztott igényeivel és elvárásaival.
– Meg kell vizsgálni az ügyfélköreiket: kik voltak 10, 5 és 2 éve, illetve most.
– A Globálisok erősen veszik át a feladataikat.

III. A média szereplői (bármely tartalom előállítható):
Nem csupán megkezdték, de már bővítik az online térben a tartalom- és esetleges egyéb szolgáltatásaik bevezetését.
– Az interaktivitás, a mobilitás lehetőségei és a Globálisok gyarmatosítása egyre nagyobb kihívás számukra.
– Egyre több kis tartalomszolgáltató kezdte meg üzemelését, amely kihat az üzletre és kihat a tartalomgyártásra. (Sok kicsi sokra megy.)

IV. A tartalomterjesztők, akik egyben internetszolgáltatók is:
A televíziós tartalomterjesztés mellett egyre nagyobb és egyre fontosabb üzlet számukra az internetes szolgáltatás. 
Bevételeik változnak és vele együtt érdekeik is. Ez kihat a teljes hazai médiára.
Ügyfélszerző céljaik és stratégiák szintén erős változáson mennek át.

V. A fogyasztó. A kanapé marad a nappaliban, de minden más változhat.
A fogyasztó egyre gyakrabban az internetről elégíti ki szórakozni- és, informálódni vágyását, valamint egyéb tartaloméhségét; egyre többször közvetlenül online vásárolja meg - közbenső szereplők kihagyásával - az árukat, szolgáltatásokat. Ráadásul földrajzi helytől függetlenül.
– Különböző médiaszocializációs alapjuk kihat a későbbi médiafogyasztási szokásaikra. Lásd még Korosodó fiatalok.

Kérem, nézze meg a részletes programot, és regisztráljon! 
Figyelem! A jelentkezési határidő: 2021. június 11. péntek. (Utána a részvételi díjak emelkednek!)

A két napos konferencia résztvevői

kintse meg előadóinkat:

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!


Csermely Ákos

- 1981–1996 Magyar Televízió (Külpolitikai Főszerkesztőség, TV2, Kisebbségi és Határontúli Szerkesztőség) - 1990–1996 Roxer Reklámügynökség - 1991–1992 TV-TV Az egyik első kereskedelmi tévé - …