2013-ban a Mito nevű cég a Microsoftnak készített olyan plakátkampányt, melyben Arany és Petőfi levelezése szolgál útmutatóul az Office365 programcsomaghoz. Ezúttal a MyAd Marketing rendelt meg citylight posztereket, melyeken Radnóti, Weöres Sándor vagy Karinthy, tehát a legnagyobb magyar költők chatelnek egymással.
Február második felében a főváros számos pontján citylightokon jelennek meg a magyar költészet nagyjainak versei, kicsit másképp. A versek párbeszédes formában, hangulatjelekkel együtt bukkannak fel Budapest 30 különböző pontján.
Papír helyett online verselnének
A kampány alapötletét az adta, hogy a mindennapok szerves részévé vált az online kommunikáció: milyen lenne, ha a nagy költők a mai korban élnének? Ha a verseket nem papírra vetették volna, hanem az online térben osztották volna meg őket egymással? – teszi fel a költői (!) kérdést a MyAd közleménye a kreativ.hu tolmácsolásásban.
A MyAd céja, hogy a költészet valóban maradandó legyen minden generáció számára, hogy már az iskolások is értékként tekintsenek irodalmunkra, szívesen olvassanak verseket, élményként éljék meg a kötelező irodalmak olvasását is. A hónapban nem csak a várost, hanem a közösségi felületeket is elárasztják verses tartalmakkal.
A kampányról bővebb információ itt található.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!