Ellepik a reklámok a streaming szolgáltatásokat

Ellepik a reklámok a streaming szolgáltatásokat
Miközben gyülekeznek a sötét felhők a Netflix feletti égbolton, vetélytársánál, a Disney+-nál napsugarasabb a kép, a szolgáltató azonban mégsem elégedett, olyannyira nem, hogy hirdetések bevezetésén gondolkozik.

Miközben a Netflix az elmúlt tíz év legnagyobb veszteségét volt kénytelen elkönyvelni mind előfizetői számában, mind bevételeiben, konkurense, a Disney+ csaknem 8 millió előfizetővel bővült ugyanazon időszak alatt, így összességében 87,6 millióan gondolják úgy a világon, hogy megéri előfizetni ennél a streamingszolgáltatónál - írja a hvg.hu.

Amellett viszont, hogy az egy fizetett felhasználóra jutó átlagos havi bevétele 6,01 dollárról 6,32 dollárra nőtt, állítólag még mindig veszteséges a szolgáltató, mégpedig a magas gyártási, reklám- és technológiai költségek miatt. A Disneynél nem akarják növelni a havi díjat (egy ilyen húzás felelős részben a Netflix előfizetői számának csökkenéséért), viszont mivel ők is pénzből élnek, no meg a profitra is szükség van, a Disney+-nál is megerősítették, hogy 2023-ban bevezetik a hirdetéseket.

A Netflix már hamarabb megteszi e kellemetlen lépést, már az év vége felé jöhet a hirdetéses előfizetés és a fizetős jelszómegosztási funkció.

A Disney+ szolgáltatás egyébként hamarosan elindul Magyarországon is, és már lehet előzetesen regisztrálni rá. Aki ezt megteszi, az nyolchónapnyi összegért egyéves előfizetést kap. Egyébként a havi előfizetés 2490 forint lesz, az éves pedig 24 990 forintba fog kerülni. A streamingszolgáltató műsorait akár négyen is nézhetik párhuzamosan, és tíz eszközre korlátlanul tölthetők majd le a tartalmak.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!



Címkék: Disney, Netflix