Digitális piacokat fejlesztő nemzetközi programhoz csatlakozott a 24.hu

Digitális piacokat fejlesztő nemzetközi programhoz csatlakozott a 24.hu
Különleges nemzetközi programhoz csatlakozott a 24.hu hírportál, és vele együtt a Central Médiacsoport is. A Google News Initiative és a Financial Times közös kezdeményezése révén idén is útnak indul a Digital Revenue Launchpad EMEA, amelynek célja felzárkóztatni a lapkiadókat a világ minden tájáról a jelenkor kihívásaival kapcsolatban, megosztani a tudást, stratégiát alkotni és megújítani a lapok előfizetési modelljét.

Többhónapos programként indul útjára a Digital Revenue Launchpad EMEA 2023. A Financial Times stratégiai tanácsadója, az FT Strategies, valamint a sajtóval szorosan együtt dolgozó Google News Initiative kezdeményezése során mindössze nyolc lapkiadót választottak ki az európai, közel-keleti és afrikai régiókból pályázók közül. A 24.hu pályázata sikeresnek bizonyult: a hírportál csatlakozhat az idei képzési programhoz, egyedüliként Magyarországról, így lehetősége nyílik arra, hogy a munkatársak nemzetközi tudást sajátítsanak el, hiszen a résztvevő kiadványok a hónapok során aktív kapcsolatban lesznek egymással.

„A kiadók közti kapcsolatépítés mellett a program céljai közt szerepel, hogy a résztvevők alapot készítsenek egy megújult, hosszú távon fenntartható bevételi modell implementálásához. Ennek kialakításához szükséges az alapos, stratégiai tervezés, amelynek köszönhetően a modell a bevezetést követően rugalmasan alkalmazkodhat az újabb piaci trendekhez. A projekt keretében a 24.hu-nál, azt is megvizsgáljuk, milyen korszerű módszerek segíthetnek bennünket az olvasói elköteleződés fejlesztésében, és ezt milyen formában lehet bevétellé formálni” – mondta el az együttműködés kapcsán Bognár Bálint digitálisüzletág-igazgató.

A program előkészítői fázisában a 24.hu egy olvasói kérdőívet tett közzé, amely mentén a program koordinátorai megvizsgálhatják többek közt a lap jelenlegi követői bázisának előfizetési hajlandóságát. A továbbiakban interjúkkal, workshopokkal és inspiráló médiapiaci szakértők bevonásával folytatódik a munka, amely várhatóan a nyár végéig tart majd.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!



Címkék: 24.hu