
Az NLCafé szerkesztőségének célja, hogy „Az Ország Kedvenc Civil Szervezete” kampányon keresztül hívja fel a figyelmet a civilek áldozatos munkájára, és hogy megismertesse az oldal napi 400.000 látogatójával a szervezetek tevékenységét – remélve, hogy minél többen kapnak kedvet a segítségnyújtáshoz.
Az ismertségen túl a projekt tíz résztvevője közül a legtöbb közönségszavazatot gyűjtő egyesület 300.000 Ft-os hirdetési kerettel gazdagodik, amit a Central Médiacsoport digitális felületeit értékesítő ADSelf önkiszolgáló hirdetési rendszerben használhat fel. Így üzeneteit a médiavállalat teljes online portfólióján keresztül – köztük az NLCafé, a 24.hu, a Vezess.hu, vagy a legnépszerűbb egészségügyi portál, a HáziPatika.com – a magyar internetezők közel 70%-ához juttathatja el.
A fotóriportok révén a kisgyermekes szülőknek közösségi programokat szervező Anyahajó Egyesület, a faluvégi parasztházban rehabilitációs otthont működtető Diótörés Alapítvány, a vasárnaponként több száz rászoruló számára élelmet biztosító Heti Betevő Egyesület, a hős utcai gyerekeket felkaroló Kontúr Egyesület, a kórházban betegeskedő gyerekek napjaiba derűt csempésző Mosolygó Kórház Alapítvány, a hajléktalan játékosokból és nehéz sorsú fiatalokból világbajnok focicsapatot nevelő Oltalom Sportegyesület, a mozgássérültté vált sorstársaik rehabilitációját segítő ÖNÉ Egyesület, a szegénységben élők számára szemüvegeket biztosító Polgár Alapítvány, a továbbtanulni vágyó roma fiatalok álmait megvalósító Romaversitas Alapítvány és a hajléktalanok jogi képviseletét ellátó Utcajogász Egyesület mutatkozik be.
A szervezetekről és a szavazás menetéről bővebb információ itt: http://www.nlcafe.hu/orszag-kedvenc-civil-szervezete/
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!