″Az Év Honlapja″-díjas a Baumit

″Az Év Honlapja″-díjas a Baumit
2021 decemberében, második alkalommal nyert díjat a magyarországi legrangosabb, legmagasabb presztízsű „Az Év Honlapja” pályázaton. Míg 2020-ban Kereskedelem kategóriában lett Az Év Honlapja, addig 2021-ben az Ipari weboldalak kategória Minőségi Díj alkategóriájában vehette át az elismerést.

2021-ben is megrendezték Az Év Honlapja pályázatot, amelyen a legrangosabb hazai weboldalak és alkalmazások mérettetik meg magukat. 28 kategóriában rekord számú, 331 nevezés érkezett, amelyeket a felhasználói élmény, arculat, tartalom, reszponzivitás és a funkcionalitás összetettsége alapján bírált el a szakmai zsűri.

„Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy a Baumit Kft. vállalati honlapja 2020 után 2021-ben ismét díjat nyert Az Év Honlapja pályázaton. A zsűri véleménye szerint az oldal jól kezelhető, könnyen navigálható és a külalakja is igényes” – mondta Nagymányoki Cintia, a Baumit Kft. marketing vezetője.

Ipari weboldalak kategória:

Ezen kategóriába olyan vállalkozások weboldalai tartoznak, amelyek ipari tevékenységet végeznek. Célja, hogy a többi kategóriába nehezen besorolható ipari létesítmények, beszállítók külön figyelmet kapjanak. Az itt pályázó baumit.hu weboldal elsődleges célkitűzése, hogy átfogóan informáljon a vállalat tevékenységéről, működéséről és profiljáról.

A Minőségi Díj:

A Minőségi Díj egy minőségi tanúsítvány, amelyet olyan honlapok kaphatnak meg, melyek a zsűri szerint kiemelkedő minőségűek, illetve érdemesek a Minőségi Díj tanúsítványának viselésére.

A neves szakértői zsűri az alábbi szempontokat vette figyelembe a pályázatok elbírálásakor:

  • Design

A honlap vizuális megjelenése (színvilág, layout, tipográfia, grafika stb.) támogatja-e a megadott célkitűzést? Mennyire van összhangban a honlap tartalmával, azaz az összkép milyen benyomást kelt a látogatóban? Fontos az is, hogy mennyire kreatív a vizuális tartalom megjelenítése.

  • UX – User Experience

A felhasználói elégedettség és maga a felhasználói élmény sok szempontot magába foglaló zsűrizési szempont. A legfontosabb, hogy a látogató könnyedén és gördülékenyen tudjon tájékozódni, böngészni az oldalon. Ma már azonban az is elengedhetetlen, hogy a honlap megoldásaival szórakoztatni tudjon és figyelemfelkeltő, hasznos tartalommal bírjon, azaz képes legyen visszacsábítani az érdeklődőt az oldalra.

  • Kategóriának megfelelő tartalom (súlyozott pontszám)

Miután a versenyben különböző kategóriákban lehet nevezni, a tartalmat nem lehet általánoságban értékelni, kizárólag csak a konkrét kategória jellegzetességeinek megfelelően. Fontos szempont, hogy a honlap tartalmi része mennyire támogatja a nevezésben megadott marketing célkitűzés megvalósítását. Az elbírálás során többek között olyan további szempontokat is figyelembe vesznek, hogy a kereskedelmi kategóriában induló honlapok – az üzleti szolgáltatás minősége mellett – mennyire felelnek meg a kötelező jogi előírásoknak.

  • Kreativitás

Egy oldal több szempontból is kiemelkedő lehet, de ezek közül a legfontosabb, hogy a felhasználót bevonjuk a tevékenységünkbe. A zsűri ennél a szempontnál a legjobban a nevezők ötleteit és találékonyságát értékeli a weboldalakban.

  • Reszponzivitás

A felhasználó különböző kommunikációs eszközeihez alkalmazkodó „rugalmas” webdizájn ma már elengedhetetlen feltétele egy jó honlapnak, éppen ezért a pályázatok értékelése során alapvető követelményként tekintett erre is a zsűri.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!



Címkék: ÉV Honlapja, Baumit