
Az Atmedia, a legnagyobb tévés portfólióval rendelkező kereskedőház 2016 év végén vásárolta meg az MSC Kft.-t, amely 2016. január elsejétől rendelkezik a közmédia tévés és rádiós reklámfelületeinek értékesítési jogával. Ennek a portfóliónak a rádiócsatornákat (Kossuth Rádió, Petőfi Rádió, Dankó Rádió, Bartók Rádió) érintő hirdetésértékesítését az elmúlt két évben az Atmedia és a HGY Invest Kft. által közösen létrehozott rádiós kereskedőház, az RSH Kft. végezte; ez az utóbbi tevékenység kerül át az Atmediához.
Az Atmedia alapítása óta olyan üzletágakkal bővíti szolgáltatásait, amelyek illeszkednek a televíziós piacra kifejlesztett aggregációs üzleti és értékesítési modelljébe, és szélesítik a hirdetőpartnereknek nyújtott szolgáltatási kínálatot. Ennek az üzleti stratégiának köszönhetően az Atmedia ma már a tévés reklámértékesítés mellett sikeres az online piacon is.
Az Atmediánál a rádiós területet az RSH korábbi kereskedelmi igazgatója Galavics András vezeti majd rádió divízió és kereskedelmi vezető munkakörben. Galavics András Guttengéber Csaba ügyvezető alatt közvetlenül felel a rádiós kereskedelmi bevételek valamint a rádiós portfólió kezeléséért. Az új divízió önálló profitcentrumként működik majd az Atmedia keretein belül. Ezzel egyidőben az Atmedia az értékesítési munkatársak egy részét is átveszi az RSH-tól. A hirdetők ennek köszönhetően az átadás időszakában is zökkenőmentesen érhetik majd el a portfóliót.
Guttengéber Csaba, az Atmedia ügyvezetője elmondta, hogy: „Az MSC leányvállalatunk működése hatékonyabbá válik azáltal, hogy a jövőben az országos lefedettségű közrádióadók reklámértékesítését közvetlenül az Atmedia végzi, így az Atmedia hirdető partnerei is könnyebben, egy értékesítési rendszeren keresztül érhetik el a jövőben az országos adók reklámfelületeit. Ezáltal pedig tovább bővítjük a partnereinknek nyújtott kampánymegoldási lehetőségeket és még szorosabbá tehetjük a médiatípusok közötti szinergiát.”
Hanák Tamás az RSH ügyvezetője a jövőben az értékesítés felügyeletét is átveszi. A vállalatnál folyamatos marad a helyi rádiók hirdetésértékesítése, az RSH helyi rádiókkal foglalkozó munkatársai viszik tovább ezt a területet, illetve már áprilistól további tapasztalt szakemberekkel bővül a részleg.
„Az RSH tapasztalata, hogy a kereskedelmi piacon a korábbi időszakhoz képest ma egyértelműen hatékonyabban értékesíthetők önállóan a saját körzetükben jellemzően piacvezető helyi rádiók. Az RSH portfólióját választó hirdetők a kampányaikat - az NMHH mérései alapján - a leghallgatottabb helyi műsorkörnyezetben helyezhetik el, ami kiemelkedő lehetőség a márkák számára.”- mondta Hanák Tamás az RSH ügyvezető igazgatója. Ezért a rádiós kereskedőház a jövőben az önálló helyi rádiók reklámidejének értékesítését fejleszti.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!