A bőrünk alá is bemászik a TikTok!

A bőrünk alá is bemászik a TikTok!
2021 a bőrápolási eszközök éve a közösségi csatornákon. A kategória legnépszerűbb hasthagjének hihetetlen, 160 millió nézettsége van a TikTok-on!

A 2 milliárd letöltésnek és 689 millió felhasználójának köszönhetően a TikTok lett a leggyorsabban növekvő közösségi csatorna. A felületen található rengeteg rövid videó közül az egyik legtöbb ember érdeklő téma pedig nem más, mint a bőrápolás. A bőrápolás az új idol, különösen a tech-őrült és innovatív Z generáció körében, amely pontosan tudja, mit akar, és ha már tudja, azt a lehető leggyorsabban akarja.

Mielőtt a ByteDance 2017-ben megvásárolta a musical.ly-t, és megalapította a világhírű TikTok közösségi csatornát, a TikTok csak egy fiataloknak szánt virtuális játszótér volt. Azóta sok minden változott. Ma a TikTok az egyik leggyakrabban letöltött alkalmazás, inspirációs forrás, értékes tanácsok és tippek gyűjtőhelye, nem mellesleg hatékony eszköz a különböző méretű vállalatok marketing tevékenységéhez. Különösen azokéhoz, akik bőrápolással foglalkoznak. És mivel minden hangos cselekvés reakciót vált ki, nem telt el sok idő, hogy megjelenjenek a ‘skinfluencerek’, vagyis azok a véleményvezérek, akik nagy eléréssel rendelkeznek, bőrápolási témában jártasak és aktívan kommunikálnak követőik felé.

A skinfluencerek növekvő ereje

A ‘skinfluencerek’ a bőrápolásra és szépségápolásra specializálódnak, nemcsak napi rutinjukat osztják meg közönségükkel, de összetettebb témákban is otthon vannak, például a termékek hatóanyagairól, vagy a bőrproblémák okairól is gyakran posztolnak. És egyre népszerűbbek a TikTok-on. A #skincare hashtaget 24,3 milliárdszor használták eddig, a #skincareroutine hashtag népszerűsége eléri az 5,9 milliárdot, de még a specifikusabb hashtagek, mint például az #oilyskin is 137 millió megtekintéssel büszkélkedhet. Egyszóval nincs kétség afelől, hogy szépségápolási brandek célcsoportja a TikTokon van!

Ezt a tendenciát erősíti Pásztor Gina is, aki sikeres modellként elkötelezett híve a természetes bőrápolásnak és rendszeresen oszt meg tartalmakat több mint 17 ezer követőjével TikTok csatornáján is: "Kb. fél éve indítottam el a TikTok csatornámat (@gina.pasztor), ahol többnyire divattal kapcsolatosak a videóim, de bőrápolás és a sminkelés témában is nagyon szeretek tartalmat készíteni! Fontosnak tartom a bőrápolást és mivel sok értékes infót szerzek másoktól ezen a téren, én is szeretem átadni azokat az apró praktikákat, amelyek remélhetőleg a követőimnek is hasznosak lehetnek."- mondja Gina.

Mit nézünk a TikTokon?

Míg a userek korábban sminkoktató anyagokat néztek, amelyek a bőrhibák elfedéséről szóltak, a mai trendek szerint sokkal inkább az arcbőr helyes ápolása érdekli őket. Ennek középpontjában azok eszközök állnak, amelyek segítségével tiszta és feszes arcbőrt érhetnek el. Ilyen például a mikroáramos eszközök használata, amiről több mint 148 millió videó van fent a TikTok-on!

Ami a bőrápolási eszközöket illeti, a kiegészítő termékek, például a mini “kozmetikai hűtőszekrények” is hódítanak! Az úgynevezett “arckrémhűtőszekrény” őrület olyan márkák nevéhez köthető, mint például a jól ismert modell és üzletasszony, Kylie Jenner tulajdonában lévő Kylie Skin. Ezek a hűtőszekrények logikus választ adnak a Z generáció prioritásaira, akiknek különösen fontos a kozmetikumok természetes összetétele és a termékek minőségének megőrzése - a hűtőben tárolás ebben nyújt segítséget. Az a tény, hogy a #skincarefridge hashtag csaknem 54 millió megtekintést ért el eddig a TikTokon, bizonyítja a userek egyre növekvő tudatosságát és az új szépségápolási megoldásokra való nyitottságot.

Trend indikátor

A TikTok indulása óta ez az a platform, ahol az emberek a világ minden tájáról akadálytalanul találkozhatnak és megoszthatják tapasztalataikat, kortól, nemtől, fajtól vagy vallástól függetlenül. Az innen kialakuló trendek a többség hangját visszhangozzák, tükrözik a vásárlók igényeit, amelyekre a vállalatok hatékonyan reagálhatnak.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!



Címkék: TikTok, trend