A PHD lett az EMEA régió legjobb médiaügynöksége

A PHD lett az EMEA régió legjobb médiaügynöksége
A Campaign szaklapnál az üzleti eredmény, tehetséggondozás, szakmai sikerek alapján a legjobb reklámügynökségi hálózat a McCann, médiaügynökségi a PHD, pr-ügynökségi pedig a Hill & Knowlton lett az EMEA régióban.

Ismét elkészítette rendszeres, elsősorban a brit piacra vonatkozó évértékelő ügynökségi listáját a brit Campaign szaklap, azonban újdonságként a szigetországon kívül megvizsgálták a teljes EMEA régió (Európa, Közel-Kelet és Afrika – Europe, the Middle East, and Africa) ügynökségeinek a teljesítményét is a tavalyi évre vonatkozóan. A kreativ.hu cikke szerint a Campaign listája az üzleti eredmény, tehetséggondozás, szakmai sikerek alapján értékeli az ügynökségi teljesítményt.

Az EMEA régió legjobb 2018-as ügynökségi hálózatának a McCann Worldgroup Europe-ot választották, a legjobb médiaügynökségi hálózat pedig a PHD lett.

Az Isobar a leginnovatívabb

A legjobb innovatív digitális ügynökség címét az Isobar kapta, míg a Hill & Knowlton Strategies végzett élen a pr-ügynökségi hálózatok versenyében.

A Campaign ettől függetlenül leginkább a brit piacra fókuszál. Az elmúlt években szinte mindig az Adam & Eve/DDB nyerte el a legjobb reklámügynökség címét, most őket taszította le a trónról a Mother. A legjobb brit médiaügynökségnek a Manning Gottlieb OMD-t választották, pr fronton pedig az itthon ismeretlen Taylor Herring nyert. A független ügynökségek között a Droga5 London és az R/GA London végeztek az élen.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!