A Forbes magyarországi kiadója részesedést vásárolt a HR Fest elnevezésű rendezvényt szervező cégben, amely az említetten kívül több más üzleti eseményt is szervez, köztük az IT Fest és a Business Fest nevűeket – erről Galambos Márton főszerkesztő közleményben értesítette a Media1.hu-t.
A cégek tavasszal kezdtek egyeztetni az üzletről, mert úgy látták, hogy a Forbes márkája, nagyközönségnek szóló eseményei, valamint print és online újságja, illetve a HR Fest által kiépített üzleti események és az évek során felépített márka jól kiegészítik egymást. A tárgyalások során az is kiderült, hogy a Forbes és a HR Fest vezetői jól megértik egymást és szívesen dolgoznának együtt.
„A Magyarországon is felcseperedett és megerősödött Forbes márka megérett arra, hogy más üzleti területeken is építsünk rá, ennek első állomása ez a befektetés” – mondta el Kocsis Attila, a Forbes kiadójának vezetője.
Tóth Gergely, a HR Fest ügyvezetője hozzátette: „A HR Fest és a Forbes is ugyanabban hisz. Szeretnénk megmutatni, hogy ebben az országban rengeteg értékes ember dolgozik keményen, és vállal okos kockázatokat, hogy valami jót teremtsen. Ezután is ezen dolgozunk, a jövőben már közösen, például az ország legnagyobb, döntéshozókat megmozgató eseményén, a Business Festen.”
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!