Az együttműködés során felmerülő feladatok nem csupán a hipermarketlánc kommunikációjára terjednek ki, hanem kulcstényező az online értékesítés marketingeszközökkel való támogatása is.
„A médiatender során az elsődleges célunk az volt, hogy olyan partnert keressünk, aki erős stratégiai támogatást tud nyújtani, valamint segít minket abban, hogy a komplex és folyamatosan változó kereskedelmi piacon eredményesen lehessünk jelen. Azt gondoljuk, hogy a Carat csapatával meg tudjuk valósítani ezt, és már nagyon várjuk a közös munkát” nyilatkozta Vízkeleti Ildikó, az Auchan Magyarország marketing Igazgatója.
Bacsa Gábor, a Carat ügyvezetője elmondta: „Örömmel dolgozunk együtt az Auchannal! Ez a megbízásunk azért különösen izgalmas, mert a megbízó ebben a projektben összetett, a klasszikus médiatevékenységeken túlmutató üzleti problémák megoldására keresett partnert.”
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!