Új vezetőt nevezett ki a Reckitt Hygiene-Home üzletág a marketing osztálya élére

Új vezetőt nevezett ki a Reckitt Hygiene-Home üzletág a marketing osztálya élére
2023 januárjától Szován Aranka vette át a brand és trade marketing csapat vezetését, mely számos hazai piacvezető háztartási márkákért felel, mint a Finish, az Airwick, a Vanish vagy a Calgon.

A vezető 12 éves FMCG tapasztalattal rendelkezik, melyből az elmúlt 9 évet töltötte a Reckittnél. Ezalatt számos márkáért felelt a portfolióban, mind a hazai régióban (CEE, majd 2019-től HUADRIA), mind a németországi régióban, illetve globális kommunikációs stratégiáért is volt felelős a Strepsils márkán. Előző poziciójában a Finish és Airwick brand és trade marketing csapatát vezette ahol olyan sikereket ért el, mint például a Finish és a hazai olimpikonok „Mentsük meg a vizeinket” kampánya 2022-ben. https://kreativ.hu/cikk/kommunikacios-tenderen-valasztott-a-reckitt

Az itthoni szakmai rendezvények közül 3. éve az EFFIE zsűrijében és 2022-ben a Brandfestival Programalkotó grémium tagjai között vállalt szerepet.

A Reckitt a budapesti irodájából látja el a márkák menedzsmentjét a 7 országos magyar-adriai régióban. Szován Aranka idei fő célkitűzései a mosogatógép penetrációjának és a Finish vezető pozíciójának erősítése, prémium és környezetbarát innovációk bevezetése kiemelt kategóriákban és a média mix hatékonyságának növelése. „Ez az év senkinek nem lesz könnyű a jelen inflációs és gazdasági kilátások miatt, de a stratégiánk továbbra is, hogy közösen teremtsünk értéket a fogyasztóinknak a partnereinkkel, hogy a termékeink által egy tisztább és egészségesebb otthonokat teremtsünk.” – mondta el Szován Aranka.

Tanulmányait a Budapesti Corvinus Egyetem marketing mesterszakán végezte 2014-ben, majd karrierjét a Danone, illetve a Mars hazai vállalatainál kezdte.

 

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!