Marketing 1. oldal

Így számold ki egy lájk értékét

Így számold ki egy lájk értékét

Amikor valamelyik posztod vagy hirdetésed lájkot kap a Facebookon, az jó dolog. De tudod-e, hogy mennyit ér egy darab lájk és azt hogyan kell kiszámolni? Vavrek Balázs nagyon szépen levezette nekünk.
Itt az idő, hogy megmutasd magad, írj vendégszerzőként a digitalhungary.hu-ra!

Itt az idő, hogy megmutasd magad, írj vendégszerzőként a digitalhungary.hu-ra!

Online magazinunk egyik legfontosabb küldetése: a tudásátadás, a kérdések föltétele és a gondolkodás motorjainak felpörgetése. Szeretünk inspirálni s igen, egy picit szeretjük a szakmai vitákat is.
Ahogy a tartalommarketinget mi elképzeltük - első rész

Ahogy a tartalommarketinget mi elképzeltük - első rész

Sólyom Balázs tanulmánya.
Nagyon bedurrant a programmatic piac!

Nagyon bedurrant a programmatic piac!

A HOPPex megmutatja nekünk, hogy mi a helyzet.
Látta, hogy nem vette észre? A bannerekről szerintem, szerintünk...

Látta, hogy nem vette észre? A bannerekről szerintem, szerintünk...

A digitális területen tevékenykedők, ha nem is kísérték végig tüzetesen a banner eddigi pályafutását, mégis temérdek megoldással találkozhattak, és megélhették már, hogy hogyan is próbáljuk meg felruházni újabb és újabb küldetéssel ezt a megoldást.
Ahogy a tartalommarketinget mi elképzeltük - második rész

Ahogy a tartalommarketinget mi elképzeltük - második rész

Sólyom Balázs tanulmánya.
Most nincs megállás: marketing kiemelt feladata ma az, hogy motorizálja a gazdaságot

Most nincs megállás: marketing kiemelt feladata ma az, hogy motorizálja a gazdaságot

A marketingszakma kiemelt felelőssége abban áll, hogy lendületben tartsa, illetve motorizálja a hazai gazdaságot.
Influencer marketing a koronavírus idejében

Influencer marketing a koronavírus idejében

Az Alright Communications csapatának véleménycikke eléggé nagyot üt, olvasd el mindenképpen!
Kihívások a PR-ben: mérni a mérhetetlent - mennyit ér egy sajtóközlemény?

Kihívások a PR-ben: mérni a mérhetetlent - mennyit ér egy sajtóközlemény?

Az online kommunikáció outputját egyre könnyebb mérni, de a sajtóközleményekkel más a helyzet. Bender Krisztina avat be minket.
Az online hirdetések harmadát senki sem látja, de az ad verification megoldásokkal ez kiküszöbölhető

Az online hirdetések harmadát senki sem látja, de az ad verification megoldásokkal ez kiküszöbölhető

Az ad fraud mára elképesztő méreteket öltött.
1/102