Marketing 1. oldal

Nem volt elég az innováció az Apple-nek, jött az IBM és a Windows

Nem volt elég az innováció az Apple-nek, jött az IBM és a Windows

Folytatásos cikkünkben a cég Steve Jobs nélküli időszakát tekintjük át, mely lendületesen indult, de a konkurencia is beerősített a 80-as évek végére.
Csak a marketing lehet az oka az eredménytelen értékesítésnek?

Csak a marketing lehet az oka az eredménytelen értékesítésnek?

Évek óta sütik rá a marketingesekre a bélyeget, hogy a marketing költések 50%-a ablakon kidobott pénz. De mi az igazság? Szabó Edit cikke.
Az influencer marketing nem csodafegyver

Az influencer marketing nem csodafegyver

Aki úgy indul neki a videózásnak, hogy véleményformáló akar lenni, az eleve rosszul közelíti meg a témát – szögezte le a Digital Hungary-nek Szabó Gergő digitális média és online video szakértő.
Love me, tender - szerintem, szerinte

Love me, tender - szerintem, szerinte

Sólyom Balázs és Joanelli Tamás részletesen kifejti, hogy mit is jelent manapság a tenderezés, milyen szempontok érvényesülnek.
Kell-e nekünk reklámügynökség? Kinél legyen a szaktudás?

Kell-e nekünk reklámügynökség? Kinél legyen a szaktudás?

Pro és kontra: a Media Hungary konferencián két előadó a reklámügynökségek mellett és ellen is érvelt.
„A Facebook-hirdetéseknél már jóval többet jelent a digitalizáció a sportmarketingben”

„A Facebook-hirdetéseknél már jóval többet jelent a digitalizáció a sportmarketingben”

A jövő a mesterséges intelligenciáé és az összekapcsolt rendszereké. Interjú Zsédely Péterrel, a Sportsmarketing.hu alapítójával.
Az Apple keményen odacsap a reklámozóknak

Az Apple keményen odacsap a reklámozóknak

Keményen nekimegy a cég (ismét) a felhasználói szabályzatának kiskapuit „követéssel” kihasználó hirdetéstechnika-kereskedőknek.
Mit diktál a logika? Mi lesz a marketingesekkel, ha teret nyer az  automatizáció?

Mit diktál a logika? Mi lesz a marketingesekkel, ha teret nyer az automatizáció?

Tényleg fel vagyunk az készülve folyamataink és munkák digitalizációjára, azaz automatizálásra? A kérdést Szabó Edit válaszolja meg.
TikTok: a hirdetők már dörzsölhetik a markukat!

TikTok: a hirdetők már dörzsölhetik a markukat!

Július közepétől próbálhatják majd ki az új lehetőség beta verzióját.
Ne rúzzsal, ésszel add el a márkádat!

Ne rúzzsal, ésszel add el a márkádat!

Márkát önállóan nem lehet jól építeni, ez csak akkor lehet igazán sikeres, ha a cég megtalálja a flow-ját.
1/95