Marketing 1. oldal

Ha rákeres - elvesztetted

Ha rákeres - elvesztetted

A viselkedés-alapú hirdetések legújabb generációja képes vásárlási ingert generálni még azelőtt, hogy a fogyasztóban a valós igény tudatosulna.
Naponta új meglepetések a Rossmann adventi kalendáriumában

Naponta új meglepetések a Rossmann adventi kalendáriumában

December 1-től 24-ig minden nap új ablakot nyithatunk ki a Rossmann mobilappon található adventi kalendáriumban. A drogéria izgalmas kedvezményekkel, kuponokkal, valamint a fődíjakért való részvételi lehetőséggel ajándékozza meg a résztvevőket. A főnyeremények között egy 1 millió forint értékű Dyson csomag is szerepel.
A Rakuten Viber bevezeti az üzleti fiókokat a kisvállalkozások számára a kulcsfontosságú piacokon

A Rakuten Viber bevezeti az üzleti fiókokat a kisvállalkozások számára a kulcsfontosságú piacokon

Ingyenes, értékes eszközök a kisvállalkozók számára, amelyek javítják online jelenlétüket és ügyfélkapcsolataikat.
AI narráció készült a Magyar Reklámetikai Kódexhez

AI narráció készült a Magyar Reklámetikai Kódexhez

Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) és a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) által közösen elkészített Magyar Reklámetikai Kódex audio narrációval egészült ki, mely elérhető az ÖRT hivatalos weboldalán, YouTube-csatornáján, valamint podcastként Spotify és Apple platformokon is hozzáférhető.
Ők lettek az Effie2024 díjazottjai

Ők lettek az Effie2024 díjazottjai

A Telekom „Bajnokok Ezrei” AI rendszerrel támogatott, de az emberi teljesítményen keresztül inspiráló kampánya a 2024-es hazai Effie versenyének győztese: a két Arannyal és a Platina Effie-vel jutalmazott pályamű a Magyar Telekom és a Mito alkotása, ezzel ők a hatékonysági verseny „Év Megbízója” – „Év Ügynöksége” is.
Bejött a muncholás az Auchan vásárlóinak

Bejött a muncholás az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a muncholás is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Gyakorlatilag minden nap elkelnek az Auchan munch csomagjai, az értékesítési arány 95%. Májusra már az összes Auchan áruház csatlakozott a népszerű szolgáltatáshoz, és ezzel több mint 100 millió forintnyi élelmet mentett meg az áruházlánc. A muncholók háromféle Auchan összeállítás közül választhatnak: van 500 forintért zöldség-gyümölcs, 1000-ért pékáru, 2000-ért pedig reggelire vagy vacsorára való, hűtést igénylő termékekből álló pakk.
A Hello Agency nyerte a Nespresso rendezvényszervezői tenderét

A Hello Agency nyerte a Nespresso rendezvényszervezői tenderét

A Hello Agency nyerte a Nespresso meghívásos tenderét, melynek eredményeként a következő időszakban az ügynökség felel a prémium kávémárka különböző rendezvényeinek megvalósításáért.
Kortárs művészek és roma varrónők dizájntáskáival készül a karácsonyi szezonra a Bagázs

Kortárs művészek és roma varrónők dizájntáskáival készül a karácsonyi szezonra a Bagázs

A Bagázs Egyesület több, mint egy évtizede foglalkozik a romatelepeken élők ügyeivel, olyan hosszú távú, komplex programokat valósít meg, amelyek hozzájárulnak ahhoz, hogy a gyerekek és felnőttek elérhessék céljaikat. Ilyen kezdeményezésük a SHANCO társadalmi vállalkozás és az ahhoz kapcsolódó idei művészeti projekt is: a dányi romatelepen élők varrta, egyedi táskákat kortárs művészek illusztrációival díszítik. A kollabban készült dizájntárgyakat november 28-án mutatják be a nagyközönségnek a Bura Galéria SHANCO, MOZGÁSBAN című kiállításmegnyitóján, ahol öt művész alkotásai láthatóak a társadalmi mobilitás témakörében. A kiállítás az ART WEEKEND BUDAPEST (AWB) kiemelt eseménye, amelynek idei témája a mozgás, a mozdulat.
24 nap, 24 videó, amitől bárki AI-guru lehet

24 nap, 24 videó, amitől bárki AI-guru lehet

Csokoládé mellé most a mesterséges intelligenciáról szóló tartalmakat is habzsolhatjuk a 2024-es adventi időszakban. Vonnák Péter digitális marketing szakértő mesterséges intelligencia alapú videósorozatot indít az ünnepek előtt: Az AI-dventi naptár segítségével gyakorlatias tudást ad át a vállalkozóknak és érdeklődőknek 24 napon át.
A magyarok több mint fele megvalósította legalább egy gyerekkori álmát

A magyarok több mint fele megvalósította legalább egy gyerekkori álmát

Vágyak és inspirációk: friss kutatás készült a ´Mi vagyunk Azahriah´ című film kapcsán.
1/239