Marketing 1. oldal

A közterület jövője digitális és programozott!

A közterület jövője digitális és programozott!

A fejlett piacokon nagyban növeli a közterületi hirdetések iránti keresletet a médiafelület digitális átállása. Számos innováció egymás hatásait erősítve alakítja át az OOH világát.
A Lounge Group idén is az ügynökségi toplisták élmezőnyében

A Lounge Group idén is az ügynökségi toplisták élmezőnyében

A cégcsoport divíziói a BTL/Event toplista 1., a PR toplista 2., a Médiaügynökségi toplista 3. és a Reklámügynökségi toplista 10. helyét ünnepelhették a 2023-as év eredményeit összesítő M- és Apex-listák díjátadóján.
2024 appmarketing trendjei - avagy hogyan tartsd a lépést?

2024 appmarketing trendjei - avagy hogyan tartsd a lépést?

2024 digitális dzsungelben a mobil alkalmazások fejlesztése és marketingje egyaránt hatalmas kihívások elé állít. Ha nem szeretnéd, hogy az alkalmazásod alulmaradjon az appok trendiségének versenyében, készülj tudatosan a változásokra!
Új brandet kapott a megváltozott munkaképességűeket támogató társadalmi vállalkozás

Új brandet kapott a megváltozott munkaképességűeket támogató társadalmi vállalkozás

Új márkanevet és arculatot kapott az ép és fogyatékossággal élő emberek közötti partneri szemléletért dolgozó szervezet. A Skilly logótervezésben az Explicit Design Stúdió, a további kreatívok megalkotásában pedig a Publicis Groupe Hungary volt a segítségükre.
Kihirdették Az Év Irodája verseny shortlisteseit. A kényelem és a közösség az irodába csábítja a dolgozókat!

Kihirdették Az Év Irodája verseny shortlisteseit. A kényelem és a közösség az irodába csábítja a dolgozókat!

A szervezők 2023-ban tizennegyedik alkalommal hirdették meg Az Év Irodája versenyt, amelyre összesen 185 pályázat érkezett. Most a szakmai zsűri összeállította a legígéretesebb jelöltek listáját az irodák és a közösségi terek kategóriákban, hogy közülük kiválassza majd a díjazottakat. Idén az irodapiacon továbbra is a hibrid munkahely optimalizálása zajlik, a home office nagyjából heti 2-3 napot vesz igénybe, miközben a kényelem, a fenntarthatóság és az élményszerűség került a fókuszba, hogy a munkatársak minél több időt töltsenek a munkahelyükön. Az Év Irodája győzteseit és helyezettjeit a Várkert Bazárban hirdetik ki április 4-én egy nagyszabású díjátadó gála keretében, ahol szakmai kiállítások és konferenciaprogramok várják az üzleti és HR döntéshozókat.
Egységes szabályozás, növekvő piac a közterületi reklámoknál

Egységes szabályozás, növekvő piac a közterületi reklámoknál

A hazai médiafelületek közül a külterületi reklámok stabilan őrzik szerepüket. Az eddigi összetett szabályozás helyett egységes, könnyebben álátható rendszer segíti 2024-től az ágazat működését.
Magyar szakemberrel bővült a WINA zsűrije

Magyar szakemberrel bővült a WINA zsűrije

A Lounge Group kreatívigazgatója, Radovics Péter is helyet foglal a százfős nemzetközi zsűriben.
Sokan választották az Igazi Mézélményt, újabb sikeres kampány a közösségi piactéren

Sokan választották az Igazi Mézélményt, újabb sikeres kampány a közösségi piactéren

Miközben a méhek ez idő tájt még a kasban lassú táplálkozással és a megfelelő hőmérséklet biztosításával készülnek a tavaszra, addig az első hazai közösségi piactéren az elmúlt hetekben zsongtak a vevők, sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait akár örökbe is lehetett fogadni.
Hogyan segíts - és hogyan NE - a mentősöknek?

Hogyan segíts - és hogyan NE - a mentősöknek?

Hogyan tudunk a legtöbbet segíteni közlekedés közben egy szirénázva érkező mentőautónak? Miért nem jó megoldás, ha megállunk a megkülönböztető jelzést használó jármű előtt? Miért nem szabad sosem a szirénázó mentőautóra tapadva előzni a többi közlekedőt? Ilyen kérdésekre kapunk választ abból a videóból, amellyel a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. (NÚSZ Zrt.) útjára indítja idei #közlekedjbiztonságosan kampányát. Az Országos Mentőszolgálattal együttműködésben készült videóban a nézők is Győrfi Pál szóvivő mellett ülhetnek egy éppen szirénázva közlekedő mentőautóban.
A Product Ads-szel járó jobb láthatóság javuló értékesítést hozhat

A Product Ads-szel járó jobb láthatóság javuló értékesítést hozhat

Érzékelhetően javíthatja az eladásokat az Árukereső Product Ads szolgáltatása, amely jól látható és hatékony kiemelést biztosít a termékeknek, akár újdonságokról vagy bestsellerekről, akár kiemelt promóciókról vagy akciókról van szó. A szolgáltatás aktiválása után a kiszemelt termék előrébb kerülhet a kategória top listában, így hamarabb észrevehető, mint a többi termék.
1/209