Marketing 1. oldal

Milyen eszközökkel húzzuk ki a marketinget a fekete hattyú árnyékából?

Milyen eszközökkel húzzuk ki a marketinget a fekete hattyú árnyékából?

Fél évtized is lehet, hogy a szakmánk kiheverje az ütést, ha az előttünk álló hónapokban nem vagyunk körültekintőbbek, ugyanakkor bátrabbak is.
Mi volt előbb? A tartalom vagy a reklám?

Mi volt előbb? A tartalom vagy a reklám?

Nyilván többetekben felmerült a kérdés, hogy Van-e egyáltalán reklám tartalom nélkül?
Ami igazán közel hoz az ügyfelekhez: a videó

Ami igazán közel hoz az ügyfelekhez: a videó

A YouTube-on potenciális nézők és követők milliói nap mint nap akár több tízmillió videót néznek meg – miért ne lehetne ezek között a miénk is?
Egy fontos kérdés, ha sikeres akarsz lenni: közösségi média oldal vagy saját honlap?

Egy fontos kérdés, ha sikeres akarsz lenni: közösségi média oldal vagy saját honlap?

A sikernek vannak kritériumai és dönteni is kell.
A játék élményétől a fegyelmezett bizniszig. A videojátéktól az eSportig. Új üzleti modellek az élményiparban

A játék élményétől a fegyelmezett bizniszig. A videojátéktól az eSportig. Új üzleti modellek az élményiparban

Felvezető írás az azonos címmel, a 2020. augusztus 27-én 15:00 órakor megrendezésre kerülő Reboot Hungary adásához.
17 ütős idézet a 2020-as Internet Hungary előadóitól

17 ütős idézet a 2020-as Internet Hungary előadóitól

Ismét feketeöves mezőny gyűlt össze a 21. Internet Hungary konferencián, ahol ezúttal online adták át a tudást egymásnak és a hallgatóságnak az előadók. 25 óra szünetmentes adás alatt megszámlálhatatlan magvas gondolat hangzott el, így ez csak egy szubjektív válogatás lehet, a teljesség igénye nélkül.
Marketing szabadúszók aranykora, avagy a marketing szakemberség lett az új coaching?

Marketing szabadúszók aranykora, avagy a marketing szakemberség lett az új coaching?

Tényleg a tízmillió coach és marketinges országában élünk? A kérdés megválaszolása nem könnyű, de Szabó Edit alaposan körbejárja a témát.
The Big Screen: Most mutasd meg, hogy mit tudsz nyújtani a hirdetőknek!

The Big Screen: Most mutasd meg, hogy mit tudsz nyújtani a hirdetőknek!

Szeretettel várunk az online média marketingeszközeinek bemutatójára! Részletek a cikkben, hidd el, csak nyerhetsz!
Mennyire ütős a weboldalad B2W Sales szempontból? Így frissítsd fel, ha nőknek szól!

Mennyire ütős a weboldalad B2W Sales szempontból? Így frissítsd fel, ha nőknek szól!

Weboldalak tudatos kialakításáról rengeteg jó tudásanyag létezik, ám engedjétek meg, hogy most kifejezetten a női vásárlók igényeire fókuszáljunk.
A programmatic hirdetéseket a kiadói adatok pörgethetik a jövőben

A programmatic hirdetéseket a kiadói adatok pörgethetik a jövőben

A koronavírus járvány hatására beeső online hirdetési költések már kezdenek magukra találni. A gazdasági megtorpanásnál is nagyobb hatása lehet azonban az online hirdetésekre a Google harmadik feles sütik használatának betiltására vonatkozó terveinek Ihász Ingrid, a HOPPex ügyvezetője szerint. A magyar prémium programozott piactéren is már azon dolgoznak, hogy a hirdetők továbbra is megfelelő információk segítségével hatékonyan tudják majd a reklámjaikat megjeleníteni.
1/114