Marketing 1. oldal

Biztonságra vágynak az amerikai választók.

Biztonságra vágynak az amerikai választók.

Az amerikai választók viselkedését erősen befolyásolják az érzelmek.
Adat vagy kreativitás. Avagy mitől éri el a reklám a fogyasztót?

Adat vagy kreativitás. Avagy mitől éri el a reklám a fogyasztót?

A Reboot Hungary webináriumsorozat 54. adása azt járta körbe, hogyan lehet okosan és hatékonyan reklámozni az egyre nagyobb média- és reklámzajban. Mitől fog pont ránk és az üzenetünkre figyelni a fogyasztó?
Marketingszótárt adott ki a LinkedIn

Marketingszótárt adott ki a LinkedIn

Aki valaha érezte már úgy, hogy fogalma sincs miről is van igazán szó egy-egy marketinges bejegyzésében a LinkedInen, annak megváltás lesz a most kiadott szószedet.
Megújul a JOY-napok arculata

Megújul a JOY-napok arculata

Megújul Magyarország egyik legismertebb vásárlói eseményének arculata, a JOY-napok felfrissített 3D-kreatívokkal jelentkezik.
Innovatív online felülettel újít a Marketing Summit Hungary

Innovatív online felülettel újít a Marketing Summit Hungary

A digitális megoldások jelentősége soha nem látott módon értékelődött fel az elmúlt időszakban.
A reklámokat is átalakította a járvány.

A reklámokat is átalakította a járvány.

Háttérbe szoruló kreativitás, társadalmi felelősség, túlélés, nagy ötletek, többszöri újratervezések átalakuló marketingaktivitások – talán nem volt még olyan időszak a kreatív iparág történetében, amely az elmúlt másfél évhez hasonló hatással lett volna a szereplőkre. Most a kommunikációs és az üzleti élet legfontosabb szereplői mondják el, mi történt.
Reklámokban láthatjuk viszont arcunkat?

Reklámokban láthatjuk viszont arcunkat?

Ha egy kis plusz bevételre szeretnénk szert tenni, elegendő, ha arcunkat adjuk azokhoz a hirdetésekhez, melyekben egy algoritmus által reklámszínésszé avanzsálhatunk.
A döntéshozatali torzítások felismerésétől a tudatos vállalati döntéstervezésig – 1. rész

A döntéshozatali torzítások felismerésétől a tudatos vállalati döntéstervezésig – 1. rész

Pénzügyi elemzések, hosszú távú hatások, az alkalmazottakat és a vállalati kultúrát érintő változások, fogyasztói igények, kockázati-és rizikófaktorok
A fogyasztók öntudatra ébredése! Az Internet Hungary ismertetője, és programelőzetese.

A fogyasztók öntudatra ébredése! Az Internet Hungary ismertetője, és programelőzetese.

i az, akinek nem létszükséglete, hogy saját virtuális bázissal rendelkezzen? Kinek marad érték az a fogyasztó, akinek nincs virtuális tere?
Hivatalosan is elindult a magyar fejlesztésű hirdetési webshop

Hivatalosan is elindult a magyar fejlesztésű hirdetési webshop

A magyar tulajdonú adtech startup úgy véli, fontos mérföldkőhöz érkezett a piac.
1/139