Marketing 1. oldal

A programmatic hirdetéseket a kiadói adatok pörgethetik a jövőben

A programmatic hirdetéseket a kiadói adatok pörgethetik a jövőben

A koronavírus járvány hatására beeső online hirdetési költések már kezdenek magukra találni. A gazdasági megtorpanásnál is nagyobb hatása lehet azonban az online hirdetésekre a Google harmadik feles sütik használatának betiltására vonatkozó terveinek Ihász Ingrid, a HOPPex ügyvezetője szerint. A magyar prémium programozott piactéren is már azon dolgoznak, hogy a hirdetők továbbra is megfelelő információk segítségével hatékonyan tudják majd a reklámjaikat megjeleníteni.
Ugrás az ismeretlenbe avagy inspiráló kreativitás a korona idején

Ugrás az ismeretlenbe avagy inspiráló kreativitás a korona idején

Az megvan, hogyha a Google-ben képeket keresel kreativitás témában, akkor elárasztanak a kezüket összefestékezett gyerekek? Tényleg ennyit gondolunk a kreativitásról? Nekem egész mást jelent. Megosztom, hogyan láttam előbújni a kreativitást a korona idején, hátha ráismersz a saját kreatív tartalékaidra. Mellékesen pedig azért veszem elő a témát, mert ha még egy színes pacát meglátok illusztrációként, sikítófrászt kapok.
“Design is the new normal” – vagy ez mindig is így volt?

“Design is the new normal” – vagy ez mindig is így volt?

Találgathatunk napestig, merre változik a világ egy-egy elsöprő erejű, hirtelen fordulat után. Fölösleges. Viszont figyelni, mozgásban maradni, és alkalmazkodni annál inkább érdemes. Szeszler Vera a június 11-i Media-Digital Hungary konferencián márka, termék és tartalom együttműködéséről beszélt: hogyan kapcsolódnak, amikor az eladás szolgálatában dolgozik a jól ismert triumvirátus. Örök szabályok érvényesek, persze, mindig megújuló környezetben és módon alkalmazva őket.
A programozott hirdetések jövőjét nem a koronavírus, hanem a techóriások döntik el

A programozott hirdetések jövőjét nem a koronavírus, hanem a techóriások döntik el

Most, hogy a Facebookot megszorongatják és otthagyják a legnagyobb hirdetők, vajon hogyan alakul a programmatic jövője?
Hogyan jut el egy márka VALÓJÁBAN a felhasználóhoz? – 1. rész

Hogyan jut el egy márka VALÓJÁBAN a felhasználóhoz? – 1. rész

12 iparág legnépszerűbb márkáinak Facebook oldalát elemezve feltérképeztük a kapcsolati hálójukat, és azt, hogyan tudnak nagy eléréseket produkálni.
Keresőoptimalizálás és természetes linkprofil

Keresőoptimalizálás és természetes linkprofil

2010 környékén még ipari mennyiségben épített linket mindenki, aki csak tehette. Te is, én is. Aztán jött Matt Cutts és a Google Webspam Csapat, akik összerakták az egyik legnagyobb vihart kavaró algoritmus frissítést és ezzel jókora pofont osztottak ki a linképítési iparnak és az ilyen szolgáltatások megrendelőinek is.
A válságokból az erős márkák jönnek ki nyertesen

A válságokból az erős márkák jönnek ki nyertesen

Rövid távon az árverseny győztesei is királynak érezhetik magukat, de válságok idején mutatkozik meg idején a márkák értéke. A tapasztat azt mutatja, hogy erős és hiteles márkákat azért is megéri építeni, hogy válságok idején a nyertesek és túlélők közé tartozzunk. Ezt pedig számos márka igen találékonyan oldotta meg.
Hogyan jut el egy márka VALÓJÁBAN a felhasználóhoz? – 2. rész

Hogyan jut el egy márka VALÓJÁBAN a felhasználóhoz? – 2. rész

Farkas Anikó a SentiOne magyar csapatának kommunikációs specialistája újra elrántja a leplet a titkos folyamatokról.
Még egyszer - talán utoljára - a „mobil first indexing”-átállásról

Még egyszer - talán utoljára - a „mobil first indexing”-átállásról

Miért fontos a mobilos látogatók minél jobb kiszolgálása, mi az a két kérdés, amit fel kell tenned a webmesterednek? Nagy Gábor #marketingpunk cikke.
Mit csinálj, ha kikerült egy blogbejegyzésed?

Mit csinálj, ha kikerült egy blogbejegyzésed?

A megírt és közzétett tartalom csak az első lépés az eredményes tartalommarketinghez. Van még néhány feladatod, hogy a tartalmad jól teljesítsen a Google keresőjében. Evenich András, a kulcsszo.hu SEO-szakértőjének cikke.
1/110