Marketing 1. oldal

Hogyan jut el egy márka VALÓJÁBAN a felhasználóhoz? – 1. rész

Hogyan jut el egy márka VALÓJÁBAN a felhasználóhoz? – 1. rész

12 iparág legnépszerűbb márkáinak Facebook oldalát elemezve feltérképeztük a kapcsolati hálójukat, és azt, hogyan tudnak nagy eléréseket produkálni.
B2W marketing – A rózsaszín nem stratégia

B2W marketing – A rózsaszín nem stratégia

Ha nőknek adsz el, tudnod kell, hogy ezerfélék, különböző élethelyzetekkel. Tudod-e, hirdetéseidben kihez beszélsz valójában?
A fenntarthatóság és a vállalhatóság, mint új mozgatórugók

A fenntarthatóság és a vállalhatóság, mint új mozgatórugók

Miután a jól bevett „sex sells” mondatot egyre több vállalat vetkőzi le magáról, megpróbálhatunk újabb örökigazságot keresni a következő néhány évtizedre. Hamarosan a fenntarthatóság lesz ugyanis az új norma.
Újabb hullámban érkezik segítség a kommunikációjukat újratervező KKV-knak

Újabb hullámban érkezik segítség a kommunikációjukat újratervező KKV-knak

Az Alright Communications egy tanulmány tett közzé, melynek segítségével eredményes kommunikációs akciókat hajthatnak végre a cégek.
EQ Marketing - korunk legerősebb „fegyvere”

EQ Marketing - korunk legerősebb „fegyvere”

Az érzelmi intelligencia a kulcs a nők szívéhez, ha felismerjük mire vágynak igazán.
Mit csinálj, ha kikerült egy blogbejegyzésed?

Mit csinálj, ha kikerült egy blogbejegyzésed?

A megírt és közzétett tartalom csak az első lépés az eredményes tartalommarketinghez. Van még néhány feladatod, hogy a tartalmad jól teljesítsen a Google keresőjében. Evenich András, a kulcsszo.hu SEO-szakértőjének cikke.
Tévé és online együttes mérése – a lehetetlen küldetés?

Tévé és online együttes mérése – a lehetetlen küldetés?

A tévés mérésekről bő egy évtizede még azt gondoltuk, hogy a világunk fő mozgatórugói.
Talajvesztett márkázás? Kun Miklós tanulmánya a marketinggépezetről.

Talajvesztett márkázás? Kun Miklós tanulmánya a marketinggépezetről.

Kun Miklós tanulmánya a marketinggépezetről, a fogyasztói attitűdökről, a járvány okozta változásokról azok történelmi jelentőségéről.
Mit adott nekünk a COVID-19 és hogyan álljunk készen a további változásokra?

Mit adott nekünk a COVID-19 és hogyan álljunk készen a további változásokra?

Nem is lehetne jobb időpontot találni a pozitív szemlélet meghonosítására, hisz a legtöbb szektorban elérkezett a várva várt digitális transzformáció.
A fiatalok eléréséhez kommunikációs reformra van szükség

A fiatalok eléréséhez kommunikációs reformra van szükség

Nagyot buknak azok a vállalatok, amelyek nem foglalkoznak a fiatalabb generációkkal. Hackl Tamás cikke.
1/107