Marketing 1. oldal

A jó országimázs alapja a közös gondolkodás és a fejlődés

A jó országimázs alapja a közös gondolkodás és a fejlődés

Mindenkinek hozzá kell tennie valamit a történethez. Interjú Papp-Váry Árpáddal.
A kényszeres túlmisztifákálás áldozata, avagy a programmatic - szerintem, szerintünk...

A kényszeres túlmisztifákálás áldozata, avagy a programmatic - szerintem, szerintünk...

Évekkel ezelőtt lépett színre, mint a csodafegyver, majd vált sokak közellenségévé, majd napjaink meg nem értett „zsenijévé”(?).
A világ legnagyobb vállalatait tanítja a pécsi Games for Business

A világ legnagyobb vállalatait tanítja a pécsi Games for Business

A cég a toborzás és a képzések területén aratott sikereket, de azt vallják: minden olyan cégnél helyük van, ahol foglalkoznak az emberekkel.
Milyen keresőoptimalizálási trendekre számíthatunk 2020-ban?

Milyen keresőoptimalizálási trendekre számíthatunk 2020-ban?

Gyakorlati segítség az előkészületekhez! Boros Krisztián, a Hyper Marketing online marketing ügynökség vezetőjének szakértői cikke.
Influencer kampányok: sok az elégedetlen hang, elkezdett ereszteni a lufi

Influencer kampányok: sok az elégedetlen hang, elkezdett ereszteni a lufi

De temeti nem kell, a tisztulás után következik a szép fényes jövő.
Előbb gólt rúgok, majd megmondom, mit vegyél a boltban

Előbb gólt rúgok, majd megmondom, mit vegyél a boltban

Korunk sportolói két lábon járó hirdetőoszlopokként (is) funkcionálnak az olykor többmilliós követőtáboruknak köszönhetően. De milyen veszélyek és lehetőségek vannak, ha egy márka, termék úgy dönt, hogy egy sportoló felé fordul?
Szövegírás villámtippek, hogy szép szóval adj el

Szövegírás villámtippek, hogy szép szóval adj el

Az ügyfelek eredményeket vásárolnak, nem módszereket! Megoldásokra és válaszokra kíváncsiak.
Leonardo DiCaprio büszke lenne a magyarokra?!

Leonardo DiCaprio büszke lenne a magyarokra?!

A Lounge Group az Internet Hungaryn mutatta be a klímaváltozásról készült kutatását, melyben a magyarok hozzáállását vizsgálták a jelenséghez.
A szolgáltatás eladásához több kreativitásra van szükség

A szolgáltatás eladásához több kreativitásra van szükség

Az Internet Hungary konferencia második napjának Brand Hungary szekciójának összefoglalójában már hazai példák is előkerülnek a tuti márkaépítésre.
Ne csak építsd a márkádat, merjél vele játszani is!

Ne csak építsd a márkádat, merjél vele játszani is!

Az Internet Hungary Brand szekciójában arra keresték az előadók a választ, hogyan tudjuk a márkánkat kreatívabban, okosabban és jobban használni.
1/97