Marketing 1. oldal

Hatékony, figyelemfelkeltő és meghökkentő reklámfelület a pizzásdoboz belső oldala

Hatékony, figyelemfelkeltő és meghökkentő reklámfelület a pizzásdoboz belső oldala

Az ötletgazda P Box Marketing adatai szerint elérhetők vele a 18-35 év közti budapesti fiatalok.
Kedves matricacsomaggal erősíti a prevenciót a HáziPatika.com

Kedves matricacsomaggal erősíti a prevenciót a HáziPatika.com

Megérkeztek a megújult oldal legújabb Viber-matricái.
A KKV-k is beléphetnek a podcast hirdetési piacra

A KKV-k is beléphetnek a podcast hirdetési piacra

A DisplayNOW hirdetési webshop egy éve jelent meg a hazai piacon, hogy a KKV-k számára kínáljon hazai hír- és tematikus weboldalakon egyszerűen megvásárolható márkamegjelenést, mely számukra korábban nehezen volt elérhető. A trendekre reagálva a DisplayNOW segítségével a tudatos KKV-k mostantól a podcast hallgatók egyre növekvő táborát is elérhetik, könnyen, akár médiavásárlási tapasztalat nélkül.
7 tipp a hatékony marketing projekt menedzsmenthez

7 tipp a hatékony marketing projekt menedzsmenthez

Elveszel a sok különböző marketinges projekt közt? Néhány trükkel, és a Monday.com platformjával gördülékenyebbé teheted a folyamatokat. (X)
Kihagyhatatlanná vált a TikTok az idei 1%-os kampányokból

Kihagyhatatlanná vált a TikTok az idei 1%-os kampányokból

A TikTok jelenleg a legdinamikusabb platform arra, hogy az 1%-os kampányok valóban célt érjenek. Kiváló példa erre az Intren és a Human Dialog közös projektje, amiben az Országos Mentőszolgálat Alapítványt és a Bátor Tábort támogatták.
People Group néven folytatja tevékenységét a 1080p Reklám- és médiaügynökség

People Group néven folytatja tevékenységét a 1080p Reklám- és médiaügynökség

A 1080p Solution Agency-t 2014-ben alapította az akkor még Urbán Zsolt vezette HD Group és a Kádár Tamáshoz és Dévényi Balázshoz köthető Dynamo Budapest azzal a céllal, hogy ötvözzék a két vállalatban lévő reklámügynökségi és médiaügynökségi tudást és így egy integrált ügynökséget hozzanak létre. Az első 4 évben Dévényi Balázs vezette 1080p szépen lassan felekerült a hazai ügynökségek térképére és egy szép ügyfélportfóliót sikerült kialakítania.
A Hello Agency kapott megbízást a TEDxMETU kommunikációjára

A Hello Agency kapott megbízást a TEDxMETU kommunikációjára

A Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) idén ősszel újra megrendezi TEDx eseményét, amelynek kommunikációs stratégiájáért a Hello Agency csapata felelős.
Effie 2022 – újabb kategória, augusztus 1-ig nevezhetik sikeres munkáikat a csapatok

Effie 2022 – újabb kategória, augusztus 1-ig nevezhetik sikeres munkáikat a csapatok

Az Effie nem kreatív verseny – az elért eredmény számít. A világszerte a marketingkommunikáció legfőbb célját, a hatékonyságot díjazó megmérettetés hazai fordulóján ezúttal is webinarium segíti a csapatok sikeres nevezését.
Mit hozhat az olajhelyzet a marketingben?

Mit hozhat az olajhelyzet a marketingben?

Áremelési haditervvel kell készülniük a cégeknek.
Ezt várja a Z generáció a szépségipari márkáktól

Ezt várja a Z generáció a szépségipari márkáktól

Trendelemzés a FOREO-tól.
1/158