Marketing 1. oldal

Ez a véleményvezérek kora

Ez a véleményvezérek kora

Ma már pusztán a közösségi oldalakra támaszkodva is fel lehet építeni egy sok milliós üzletet.
Márkaflow

Márkaflow

A helyzet, a verseny pedig egyre keményebb, miután a termékek már szinte nagyjából egyformák. Kőszegi András (ONBRANDS) írása.
A fiatalok közel fele influencer akar lenni!

A fiatalok közel fele influencer akar lenni!

Egy kutatás, amit nem hagyhatnak figyelmen kívül a szakmai képviselői.
Linképítés 2019-ben: miért és hogyan csináld? Második rész

Linképítés 2019-ben: miért és hogyan csináld? Második rész

Tudatos és minőségi linképítés nélkül a sikerek is elmaradnak.
Majd a magyar fiatalok feje tetejére állítják a 260 milliárd forintos piacot

Majd a magyar fiatalok feje tetejére állítják a 260 milliárd forintos piacot

Pörög a reklámozás ezerrel, de a jövő fogyasztóit egyelőre csak vizsgálgatja a szakma. Beszámoló az Evolution Konferenciáról Lóska Márton tollából.
Adattal a Google is verhető?

Adattal a Google is verhető?

Az adat alapú médiaköltés ma már Magyarországon is bizonyítottan működik. Facebook, Google, programmatic, adatmarketing.
Így hozd ki magadból a kreatív marketingest!

Így hozd ki magadból a kreatív marketingest!

Nem muszáj hirdetésekre költened. „Csak” arra lesz szükség, hogy saját magadból és a tudásodból megossz. De hogyan kezdj neki?
Mit diktál a logika? Mi lesz a marketingesekkel, ha teret nyer az  automatizáció?

Mit diktál a logika? Mi lesz a marketingesekkel, ha teret nyer az automatizáció?

Tényleg fel vagyunk az készülve folyamataink és munkák digitalizációjára, azaz automatizálásra? A kérdést Szabó Edit válaszolja meg.
Linképítés 2019-ben: miért és hogyan csináld? Első rész

Linképítés 2019-ben: miért és hogyan csináld? Első rész

Ismerd meg azt a három eszközt, melyek segítségével hosszú távú eredményt érhetsz el!
Nem csak a webshopok privilégiuma a konverzió – szerintem, szerintünk

Nem csak a webshopok privilégiuma a konverzió – szerintem, szerintünk

Sólyom Balázs teszi helyre a dolgokat Tóth Nóra, Szigetvári József és Lunczner Ádám támogatásával. Kötelező jellegű olvasmány!
1/92