Marketing 1. oldal

Rekordmezőnyben taroltak a magyar élményspecialisták az Eventex Awards-on

Rekordmezőnyben taroltak a magyar élményspecialisták az Eventex Awards-on

A Lounge Group és a cégcsoporthoz tartozó Visual Europe Group projektjei ismét a nemzetközi élvonalban bizonyítottak: nyolc díjat hoztak el a 2025-ös Eventex Awards-ról.
Boncoljuk a Kate-et. Podcast ajánló

Boncoljuk a Kate-et. Podcast ajánló

A hazai bankok közül elsőként létrehoztak Kate-et, a digitális személyi asszisztenst. Hogyan született? Milyen? Mit tud? Beszélgetés Vadócz Zsolttal, a K&H innovációs igazgatójával, és Mondovics Péterrel, a a kiberbiztonságért, modern marketingtechnológiáért és kereskedlemi kapcsolatokért felelős marketing menedzserével.
Itt vannak a PREXA döntősei! - Rekordszámú nevezés az MPRSZ versenyén

Itt vannak a PREXA döntősei! - Rekordszámú nevezés az MPRSZ versenyén

Rekordszámú, 97 nevezés érkezett az Magyar PR Szövetség PREXA 2025 versenyére. Közülük 62 pályamű került shortlistre a hazai szakemberekből álló előzsűri szavazata alapján. A döntőbe jutott pályázók május 15-én prezentálnak a főzsűri képviselői előtt.
Itt a Forbes új influenszerlistája: a TheVR triplázott, Whisper Ton a dobogón, Dancsó visszatért

Itt a Forbes új influenszerlistája: a TheVR triplázott, Whisper Ton a dobogón, Dancsó visszatért

Levakarhatatlan arcok a TikTokról, médiabirodalmat építő videósok a YouTube-ról és a Twitchről, tévés főműsoridőbe jutó közösségimédia-sztárok. Harmadik alkalommal készült el a Forbes influenszerlistája, és harmadszor is a debreceni TheVR lett az első. A húszfős rangsor a májusi Forbes magazinban, valamint a Forbes.hu-n!
Rekordszámú nevezéssel zárult a Young Cannes Lions hazai előválogatója

Rekordszámú nevezéssel zárult a Young Cannes Lions hazai előválogatója

A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) a Cannes Lions Festival of Creativity hivatalos magyarországi képviselőjeként, idén is megrendezte a Young Cannes Lions hazai előválogatóját – minden eddiginél nagyobb érdeklődés mellett. A verseny történetében először 106 pályázat érkezett, ami jól mutatja, milyen sok fiatal tehetség kívánja megmérettetni magát a világ legnagyobb kreatív fesztiválján.
További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke

További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke

A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 14-én tartotta éves közgyűlését, amelyen a tagság egyhangúlag további négy évre Hinora Ferencet (Positive Adamsky) választotta meg elnöknek. A szervezet büszke arra, hogy mára egy korszerű szakmai szövetséggé vált, amelynek feladata túlmutat az érdekérvényesítésen. Az MMSZ célja, hogy információk megosztásának minőségi színterévé és meghatározó szakmai kapcsolódási pontjává váljon a hazai szférán túl, egyre inkább a nemzetközi térben is.
Kiosztották a 2025. évi Flash Award díjakat és különdíjakat

Kiosztották a 2025. évi Flash Award díjakat és különdíjakat

A Magyarországi Rendezvényszervezők és -szolgáltatók Szövetségének (MaReSz) idei Flash Award versenyének díjátadó ünnepségén 14 pályázatgyőztes díjat, három különdíjat és a MaReSz FLASHback életműdíját is átadták május 13-án, a Szépművészeti Múzeumban.
Új kategóriákkal indul a 2025-ös Effie Awards Hungary - már nevezhetők a leghatékonyabb marketingmegoldások!

Új kategóriákkal indul a 2025-ös Effie Awards Hungary - már nevezhetők a leghatékonyabb marketingmegoldások!

Elrajtolt a 2025-ös Effie Awards Hungary nevezési időszaka! A marketing szakma legrangosabb hazai elismerésére idén is minden eredményes marketingmegoldással érdemes pályázni, bármilyen típusú vagy volumenű aktivitásról legyen is szó.
63 pályázat érkezett a MaReSz Flash Awardra, a zsűrizés megkezdődött

63 pályázat érkezett a MaReSz Flash Awardra, a zsűrizés megkezdődött

A tavalyinál több, összesen 63 pályázat érkezett az idei Flash díjra, a rendezvényszakma legnevesebb megmérettetésére. Az online zsűrizés megkezdődött, a főzsűri ülése május 6-án lesz, a díjátadót pedig május 13-án tartják a Szépművészeti Múzeumban.
A MOHU új, fesztivál automatáját mutatta be Tilla a Vivicittá futóversenyen

A MOHU új, fesztivál automatáját mutatta be Tilla a Vivicittá futóversenyen

Till Attila, a MOHU nagykövete bemutatta az új, ún. fesztivál automatát a budapesti Telekom Vivicittá futóversenyen. A szállítható, mobil fesztivál eszközt kifejezetten rendezvények számára fejlesztették, a szolgáltatás iránt már több hazai fesztivál is érdeklődik. Ez egy újabb megoldás, az ún. HORECA visszaváltás mellett, ami szintén alkalmazható a rendezvényeken. Cél, hogy minél több palackot váltsanak vissza ezeken a eseményeken, és azok anyaga újra legyen hasznosítva.
1/258