Marketing 1. oldal

Kiderült kik állnak a MARKETING DIAMOND mögött!

Kiderült kik állnak a MARKETING DIAMOND mögött!

Maszkkal letakart plakátok, színésznővel forgatott karanténvideó és kampány a Google fűnyíró kecskéivel. Többek között ilyen projektekkel neveztek a magyar cégek a marketing szakma egyik legrangosabb versenyére, a Marketing Diamond Awardsra. A díjat alapító Magyar Marketing Szövetség ezúttal a Lounge Group ügynökséggel együttműködésben díjazza a pályázókat, így most először videókkal mutatták meg a versenyzőket, akik a Marketing Diamond Awards mögött állnak. De kik ők?
Mi lesz az online marketinggel a járvány után?

Mi lesz az online marketinggel a járvány után?

A szektor erős marad Nótin Szabolcs szerint.
Most lépünk igazán az alkalmazkodás és fejlődés sorába - tanácsok marketingszakemberektől

Most lépünk igazán az alkalmazkodás és fejlődés sorába - tanácsok marketingszakemberektől

Miként változik a kereskedelem, az üzleti modellek a koronavírus hatására? Miképpen fog megváltozni a reklám és a hirdetések lebonyolítása?
Hogyan értékeld ki az idei marketing tervedet?

Hogyan értékeld ki az idei marketing tervedet?

„Aki nem tervez, a bukást tervezi meg” – nem kisebb stratégiai gondolkodótól származik a marketing tervekre is érvényes idézet, mint Winston Churchill. Legalább ennyire fontos azonban, hogy ne csupán előre gondolkodjunk, hanem a terveink eredményességét is kiértékeljük. Méghozzá nem csupán menetközben, hétről hétre, de egészében is át kell néznünk az éves stratégiánkat, hogy stabil adatokra építsünk 2021-ben.
Neves ügynökségi partnerrel hosszabbít a Marketing Diamond Awards

Neves ügynökségi partnerrel hosszabbít a Marketing Diamond Awards

Január 10-ig meghosszabbították a Magyar Marketing Szövetség Marketing Diamond Awards versenyének jelentkezési határidejét.
Rekordszámú pályázat érkezett a Marketing Diamond Awards versenyre.

Rekordszámú pályázat érkezett a Marketing Diamond Awards versenyre.

Minden eddiginél több, összesen 125 pályázat érkezett a Marketing Diamond Awards – a Lounge Group közreműködésével elnevezésű országos marketingpályázatra. Idén első alkalommal olyan cég is volt, amely a verseny történetében először mind a 11 kategóriában nyújtott be anyagot. Emellett a most először nevezők száma is meglepetést okozott.
Csak nem beletörődni! Marketing stratégiák a járvány idejére

Csak nem beletörődni! Marketing stratégiák a járvány idejére

„Nehéz idők járnak, úgyhogy spórolni kell” – ez a bukás tuti receptje.
Mi volt előbb? A tartalom vagy a reklám?

Mi volt előbb? A tartalom vagy a reklám?

Nyilván többetekben felmerült a kérdés, hogy Van-e egyáltalán reklám tartalom nélkül? És vajon minden tartalom reklám is?
A böngészősütik végnapjai: mindenkire hatással lesz!

A böngészősütik végnapjai: mindenkire hatással lesz!

A marketingesek nagy része eddig nem foglalkozott a 3rd party cookie-k, a külső sütik támogatásának megszűnésével. Lévai Richárd, Liftup alapítója, közösségi marketing specialista cikkében levezeti, hogy miért tévednek nagyot.
Tisztújítás az IAB Hungary elnökségében

Tisztújítás az IAB Hungary elnökségében

Rendkívüli elnökségi tisztújítás keretében Néz Katát választotta az IAB tagsága a leköszönő Yasar Umut helyére.
1/116

Videó interjúk

További videók a YouTube csatornánkon
1/2
1/2
1/2