Marketing 1. oldal

Kilencszeres Lounge Design siker a világversenyen

Kilencszeres Lounge Design siker a világversenyen

A nemzetközi megmérettetésen közel négyezer, a világ minden pontjáról érkező nevezésből választották ki a legjobbakat.
Az Amazon előretör a digitális reklámpiacon

Az Amazon előretör a digitális reklámpiacon

A legnagyobb amerikai e-kereskedelmi cég már több mint 10%-os részesedéssel rendelkezik az USA online hirdetési piacán.
Hirdetésekhez is használja a felhasználók beszédét a Spotify

Hirdetésekhez is használja a felhasználók beszédét a Spotify

A Spotify mobilos alkalmazását a jövőben hangvezérléssel is elindíthatjuk.
Marketing titkok: a leghatékonyabb SEO fogások helyi vállalkozásoknak

Marketing titkok: a leghatékonyabb SEO fogások helyi vállalkozásoknak

A Google az évek előrehaladtával nagyfokú fejlődésen ment keresztül, folyamatosan frissül az algoritmusa.
Csökkent a járvány alatt a televíziós reklámok száma

Csökkent a járvány alatt a televíziós reklámok száma

A koronavírus-járvány miatt 2020 második félévében tizenhárom százalékkal csökkent a televíziós termékmegjelenítések száma.
Termékajánlások mesterséges intelligenciával

Termékajánlások mesterséges intelligenciával

A BIANO Button, egy mesterséges intelligenciára alapuló eszköz, amelynek segítségével könnyen bebútorozhatod, és berendezheted az otthonodat. (X)
TikTok divízió indítás és új ügyfélmegbízás a HD marketingnél

TikTok divízió indítás és új ügyfélmegbízás a HD marketingnél

A HD marketinget bízta meg TikTok kampányának teljes körű lebonyolításával a Konzolvilág. Az ügynökségi megbízás fókuszában a számítástechnikai és gaming profilú webáruház hirdetésmenedzsmentje és optimalizációja áll.
Non-spot hirdetésekkel a reklámzaj ellen! Olvasd el, és nézd meg a beszélgetés videóját!

Non-spot hirdetésekkel a reklámzaj ellen! Olvasd el, és nézd meg a beszélgetés videóját!

Spot or non-spot: A idő és megjelenés alapú hirdetésekhez képest sokkal nyitottabbak a fogyasztók a nem hagyományos hirdetésekre. Mutatjuk kiknek és miért éri meg ezeket használni. Az NRC friss kutatásának bemutatója.
Tartalomvezérelt hirdetéselhelyezéssel jön a brand safety

Tartalomvezérelt hirdetéselhelyezéssel jön a brand safety

Új, hasznos eszközzel bővül a hirdetők fegyvertára: április 1-től elérhető a Gemius és a Neticle együttműködésében született szolgáltatás, az automatikus szövegelemzéssel biztonságossá tett hirdetéselhelyezés.
Hogyan keltsd életre a hírleveleidet?

Hogyan keltsd életre a hírleveleidet?

A hírlevél közel sem haldokló műfaj, sőt! Hogyan is lehetne az, amikor ehhez kapcsolódó ötletek és újítások sorra látnak napvilágot?
1/129