Marketing 1. oldal

Az e-kereskedők egységes áfaszabályozást szeretnének az EU-ban

Az e-kereskedők egységes áfaszabályozást szeretnének az EU-ban

A jelenleg érvényes áfaregisztrációs szabályok komoly veszteségeket okoznak azoknak az e-kereskedelmi vállalatoknak, amelyek a több országban is rendelkeznek raktárkészlettel.
Győzzük le a káoszt - tudásmenedzsment a kampányok világában

Győzzük le a káoszt - tudásmenedzsment a kampányok világában

Minél többen dolgoznak egy kampányon, annál nagyobb teljesítmény mindennel időben elkészülni. A kreativitás elengedhetetlen, de a logisztika legalább ekkora szerepet kap: az egyes folyamatlépéseknek kampányról kampányra, hónapról hónapra kiszámíthatóan és tervezhetően kell megvalósulnia.
Hogyan hangolódnak ügyfeleikre a sikeres vállalatok?

Hogyan hangolódnak ügyfeleikre a sikeres vállalatok?

A KPMG a kiváló ügyfélélmény elérésének módjait vizsgálta 2021-es kutatásában.
Kihirdették az első PR Excellence Hungary Award győzteseit

Kihirdették az első PR Excellence Hungary Award győzteseit

A 30 éves Magyar PR Szövetség a 2021-es évben először hirdette meg a PR Excellence Hungary Award-ot, amely a legjobb PR gyakorlatokat díjazó verseny. A magyar zsűri 6 kategóriában, 12 kampányt ítélt kitüntetésre érdemesnek, a nemzetközi zsűri pedig 3 díjat osztott ki. A legtöbb díjat Társadalmi kommunikáció / Közérdekű ügyek kezelésében adtak. Az “Év PR-szakembere” elismerést Balatoni Zsófia kapta.
Ismét Vidus Gabriellát választották a Magyar Reklámszövetség alelnökének

Ismét Vidus Gabriellát választották a Magyar Reklámszövetség alelnökének

A Magyar Reklámszövetség alelnöki posztját a média szektor képviseletében Vidus Gabriella az RTL Magyarország vezérigazgatója foglalja el a következő ciklusban is.
Jelentősen átalakította a hazai és a régiós reklámpiacot a koronavírus

Jelentősen átalakította a hazai és a régiós reklámpiacot a koronavírus

A járvány következtében átalakultak a tartalomfogyasztási szokások, és régiós szinten 1,2 milliárd euróval estek a reklámköltések 2020-ban.
Egy férfiba szeret bele a Mikulás egy norvég karácsonyi reklámban

Egy férfiba szeret bele a Mikulás egy norvég karácsonyi reklámban

„Csak téged akarlak karácsonyra” – ezt írja Harry a Mikulásnak az egyik karácsony előtt.
A Heineken és az ACG Hosszú távú hatékonyság kategóriában benyújtott „Soproni – Óvatos Duhaj” pályaműve érdemelte ki idén a legjobbnak járó Platina díjat

A Heineken és az ACG Hosszú távú hatékonyság kategóriában benyújtott „Soproni – Óvatos Duhaj” pályaműve érdemelte ki idén a legjobbnak járó Platina díjat

Az Effie magyarországi szervezői - az IAA Hungary és a MAKSZ – hétfőn este online díjátadón hirdették ki idén is a 120 fős zsűri értékelése alapján odaítélt hatékonysági díjakat: a 20. hazai Effie-n döntőbe jutott 59 pályamű közül 1 Platina, 4 Arany, 8 Ezüst, 14 Bronz és 32 Finalist díjas alkotás született, valamint az innovatív különdíj is kiosztásra került
Megható karácsonyi reklám Koltai Róberttel - ezt neked is látnod kell!

Megható karácsonyi reklám Koltai Róberttel - ezt neked is látnod kell!

Kilenc országban vetítik majd.
Hallottál már a reklámemlékezetről? A nőké lényegesen jobb

Hallottál már a reklámemlékezetről? A nőké lényegesen jobb

Nem szeretjük, ha lódít, ha irritálóan tolakodó, ha harsány és ha unásig ismétlődik egy internetes reklám.
1/144