2024. december 01. 19:39Szánj az olvasásra 2 percet!
Tavasszal a muncholás is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Gyakorlatilag minden nap elkelnek az Auchan munch csomagjai, az értékesítési arány 95%. Májusra már az összes Auchan áruház csatlakozott a népszerű szolgáltatáshoz, és ezzel több mint 100 millió forintnyi élelmet mentett meg az áruházlánc. A muncholók háromféle Auchan összeállítás közül választhatnak: van 500 forintért zöldség-gyümölcs, 1000-ért pékáru, 2000-ért pedig reggelire vagy vacsorára való, hűtést igénylő termékekből álló pakk.
Marketing
2024. november 29. 17:26Szánj az olvasásra 1 percet!
A Hello Agency nyerte a Nespresso meghívásos tenderét, melynek eredményeként a következő időszakban az ügynökség felel a prémium kávémárka különböző rendezvényeinek megvalósításáért.
Marketing
2024. november 28. 10:11Szánj az olvasásra 2 percet!
A Bagázs Egyesület több, mint egy évtizede foglalkozik a romatelepeken élők ügyeivel, olyan hosszú távú, komplex programokat valósít meg, amelyek hozzájárulnak ahhoz, hogy a gyerekek és felnőttek elérhessék céljaikat. Ilyen kezdeményezésük a SHANCO társadalmi vállalkozás és az ahhoz kapcsolódó idei művészeti projekt is: a dányi romatelepen élők varrta, egyedi táskákat kortárs művészek illusztrációival díszítik. A kollabban készült dizájntárgyakat november 28-án mutatják be a nagyközönségnek a Bura Galéria SHANCO, MOZGÁSBAN című kiállításmegnyitóján, ahol öt művész alkotásai láthatóak a társadalmi mobilitás témakörében. A kiállítás az ART WEEKEND BUDAPEST (AWB) kiemelt eseménye, amelynek idei témája a mozgás, a mozdulat.
Marketing
2024. november 27. 09:06Szánj az olvasásra 4 percet!
Csokoládé mellé most a mesterséges intelligenciáról szóló tartalmakat is habzsolhatjuk a 2024-es adventi időszakban. Vonnák Péter digitális marketing szakértő mesterséges intelligencia alapú videósorozatot indít az ünnepek előtt: Az AI-dventi naptár segítségével gyakorlatias tudást ad át a vállalkozóknak és érdeklődőknek 24 napon át.
Marketing
2024. november 26. 10:47Szánj az olvasásra 4 percet!
Vágyak és inspirációk: friss kutatás készült a ´Mi vagyunk Azahriah´ című film kapcsán.
Marketing