A portfólió bővülése és a szervezet gyors fejlődése miatt szükségessé vált az átfogóbb rebranding, a cég identitásának megtartása mellett. A Graphasel Design Stúdióval közösen létrehozott új dizájnt, letisztult formák, friss, élénk színek és modern külső jellemzik. Az új logó a kezdeti gyerekcipőt levetve „felcseperedett”. A vadonatúj tartalmakat olvasva, a videókat megtekintve és a letölthető esettanulmányokat böngészve többet tudhatunk meg a cég tevékenységéről.
"A célunk egy olyan megjelenés kialakítása volt, amivel gyorsabban, részletesebb információt adhatunk technológiáinkról a már meglévő és leendő partnereiknek. Átgondolt, modern és profi weboldal tematika, ami a világ összes pontján érthető és átlátható. Csapatunk folyamatosan bővül, fejlődünk és fejlesztünk, a cégünk növekszik, nemcsak számszerűen gyarapszunk, hanem tapasztalati tőkével és szakértelemmel is. A gyors növekedésünk titka, hogy az Asura Technologies nemcsak egy munkahely, hanem egy olyan csapat, ahol mindenkinek meg van a maga feladata, a szerepköre, amiben ő a legjobb és a szívét-lelkét is beleteszi.” – mondta Kiss-György Máté az Asura Technologies Zrt. alapítója.
Négy évvel ezelőtt, startup-ként induló cég egyedülálló módon alakította ki mesterséges intelligencián alapuló rendszámfelismerő szoftverek működését és több, különböző iparág számára is létrehoztak alkalmazáskész megoldásokat (videóanalitikai objektum detektáló rendszert, smart parking- biztonságtechnikai beléptetési rendszereket). A kezdeti 4 fős csapat mára már 27 főből áll, a régi irodát is kinőtték és a járvány helyzet sem csillapította a munkakedvet.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!