A Twitter kiadott egy 45 oldalas „playbookot”, amely útmutató a különféle hirdetési formátumok és eszközök használatához – írja a Marketingmorzsák.
Esettanulmányokon és példákon keresztül mutatják be, hogy milyen egy jó kampány.
„Sok mindent figyelembe kell venni egy sikeres közösségi kampány tervezése és lebonyolítása során – elég ahhoz, hogy egy egész könyvet megtöltsön. Összegyűjtöttük legjobb adatainkat, tanulságainkat és tippjeinket saját marketingeseinktől, ügyfeleink sikerét segítő szakértőinktől, fiókmenedzsereinktől és kreatív csapatunktól, hogy létrehozzuk a Twitter-hirdetések sikerének egyablakos szolgáltatását” – írja közleményében a közösségi oldal.
A könyv bemutatja a különféle hirdetési elemeket, és hogy melyiket mikor érdemes használni.
A playbookot bárki letöltheti ezen a linken.
Fotó: Pixabay.com
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!