Sas István: Lehet kiegyezés a reklámozók és a közönség közt?

Sas István: Lehet kiegyezés a reklámozók és a közönség közt?
A közelmúltban elhunyt legendás szakember Reklám és pszichológia a webkorszakban - Upgrade 4.0 – A kiegyezés kora című könyvét nem csak a szakmának szánták.

A könyv a reklám gyorsan változó jelenéről és izgalmas jövőjéről szól, a nagy sikerű kötet átdolgozott kiadása. Sas István színes egyénisége, gazdag tudása és tapasztalata, rajongása a szöveget is áthatja. Tankönyv, kézikönyv és érdekes olvasmány közel 1000 színes illusztrációval – nem csupán a szakemberek, diákok, hanem minden érdeklődő számára, akiket kicsit is érdekel, hogy mi történik napjaink média- és reklámvilágában.

Legendás egyéniség

Sas István a reklámszakma egyik legnagyobb, legismertebb alakja. Izgalmas és tartalmas életpályáját kitüntetései, díjai is mutatják: Érdemes Művész, Balázs Béla-díj, a Magyar Érdemrend lovagkeresztje, A Magyar Reklámért díj, Magyar Reklámszövetség Örökös Tagság, 11 cannes-i reklámdíj, 22 első díj a Magyar Reklámfilm Szemlén – számos egyéb elismerés mellett. 2000-nél is több reklámfilmet készített, amelyek máig ikonikusnak számítanak (például Hurka Gyurka, Casco), egy korszakot jellemeznek. Számos könyve jelent meg, szakmai konferenciák állandó, ünnepelt előadója volt, a Budapesti Gazdasági Egyetemen és a Metropolitan Egyetemen tanított.

Mindenkinek ajánlott!

A könyvről a Bookline szuperlatívuszokban ír: Sas István a magyar reklámszakma kiemelkedően sokoldalú egyénisége, akinek munkáit mindig áthatja az ötletesség, az imponáló tapasztalat és a műfaj iránt érzett rajongás. Erre a könyvre mindez különösen igaz. Az igazi meglepetés azonban, hogy nincs benne múlt idő. Ez a könyv a reklám fénysebességgel változó jelenéről és izgalmas jövőjéről szól. Reklámszakembereknek „kötelező olvasmány”. De mindenkinek ajánlott, aki értelmiséginek érezve magát, ezt a titkát is megismerve szeretne közelebb jutni a 21. század elejének megértéséhez.

Kiegyezés?

A Libri sem fukarkodik
a dícsérő szavakal: Napjainkra a hirdetők és a fogyasztók is olyan nagyhatású eszközök birtokába jutottak, amelyekkel félelmet kelthetnek, és komoly veszteséget okozhatnak egymásnak. A kialakult helyzetben egyik fél sem „nyerhet”. A legtapasztaltabbnak és legsokoldalúbbnak tartott hazai reklámszakember ebben az új könyvében rengeteg jó példa bemutatásával és az általa feltárt ún. „kompenzációs marketing” népszerűsítésével próbálja enyhíteni a szembenállást. Lehet, hogy a mai összetűzésekkel teli zord világ ideges kommunikációs közegében megcsillant a történelmi lehetőség egyfajta ,,kiegyezésre" a reklámozók és a közönség közt?

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!