Rendhagyó év végi kampányt indított a Bookline

Rendhagyó év végi kampányt indított a Bookline
Mindig meg tud újulni és elő tud állni valami merésszel a Bookline. Idén nemcsak tízre növelték a fentarthatóságot szem előtt tartó könyvcserepontjaik számát, de megújították gyerekkönyvajánló programjukat, a Bookline Kids-et, őszi kampányukban pedig egy merész húzással átalakították a márka jól ismert logóját.

A november 7-én induló kampány koncepciójának középpontjában a logó és a márkanév áll, ezek módosításával jöttek létre azok a hívószavak, amikkel a Bookline azt mutatja be, hogy az olvasás az élet szinte minden területén jelen van. Minőségi kikapcsolódást jelent, egy közösséghez kapcsol bennünket, olyan gondolatokat, tanulságokat szerezhetünk általa, amelyek hosszú távon velünk maradnak.

„A Bookline az elmúlt években nagy fejlődésen ment keresztül és lett már az ország egyik meghatározó kulturális webáruháza. Egy igazi lovebrand. Az olvasók nélkül ez nem sikerült volna, ők adják a márka valódi esszenciáját. A kampányt ők inspirálták, így alakultak ki azok a hívószavak is, amik összekötik a Bookline-t velük. Hiszen az olvasás nemcsak a szórakozási forma, hanem szemléletformáló hatással bír, sőt, egyfajta életmódként is tekinthetünk rá. A Bookline-nak pedig az a feladata, hogy minél több embernek lehetőséget adjon, hogy átélhesse ezt az élményt.” – nyilatkozta a kampány kapcsán Sándor Gabriella, a Libri-Bookline Zrt. marketing-, kommunikációs és üzletfejlesztési igazgatója.

Az öt hívószó (Booklove, Booktime, Booklife, Booklike, Bookfans) országszerte CLP hirdetéseken jelenik meg tizenkét nagyvárosban és Budapesten, valamint tömegközlekedési járműveken, televízióban, mozitermekben, közéleti és életmóddal foglalkozó lapok hasábjain és oldalain, valamint a Bookline saját felületén. Új platformként jelenik meg a TikTok, valamint a Libri-Bookline Zrt. nemrég indított LinkedIn oldala.

A Booklove kampány egyik érdekessége, hogy a videószpotban Saiid és Sena adnak elő egy, a kampány hívószavait feldolgozó slam poetryt. A videó zenéjét Csizmás András szerezte, aki már számos hazai színházi darab, film zenéjének elkészítésében működött közre, emellett a Freakin' Disco nevű zenei formáció tagja. További érdekességként említhető meg az a kutatás, amelyet a Bookline 22 000 főt számláló online könyvklubjában valósított meg, hogy még jobban megismerje azokat, akik olvasni szerető emberként régóta követik a márka tevékenységét. A kérdőívet több mint 868 tag töltötte ki.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!



Címkék: Bookline, kampány