Nagymenőt igazolt a Café Communications kreatív részlegére

Nagymenőt igazolt a Café Communications kreatív részlegére
Idén januártól Varga Gábor Zoltán a Café Communications kreatív részlegének új operatív igazgatója. Ebben, a cégnél korábban nem létező pozícióban az ő feladata lesz a kreatív ügynökségi csapatok összehangolt működésének biztosítása, valamint az ügynökség házon belüli és ügyfeleivel közös folyamatainak optimalizálása

A marketing, a kommunikáció és a fejlesztés területén több mint tíz éves, nemzetközi tapasztalattal is rendelkező szakember a vezetői képességeit 2007 és 2014 között egy holland magyar digitális ügynökségnél, a Quince-nél előbb, mint Senior Account Manager, majd Üzletfejlesztési és Ügyfélkapcsolati Igazgatóként kamatoztatta. Az ügynökségnél magyar, regionális, valamint globális kommunikációs projekteken dolgozott ügyfélkapcsolati és stratégiai oldalon olyan ügyfeleknek, mint a HTC, a GE vagy a Samsung.

Innen vezetett útja a Caféhoz, ahol 2015-ben Digital Business Directorként kezdett és többek között a The Coca-Cola Company, az OTP Bank, a Porsche Hungary, a Bonafarm Csoport és a Dealogic megbízásait menedzselte. A folyamatos megújulás jegyében 2018-ban a Stories, a Café Communications branded content szolgáltatásának elindítását már stratégiai és digitális igazgatóként vezette.

Varga Gábor több éve rendszeres előadója a hazai konferenciáknak, mint a generáció alapú kommunikáció, az tartalom marketing, valamint a digitalizáció gyakorlati tapasztalatokkal rendelkező szakértője. A mediapaic.com cikke itt érhető el.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!