Mosollyal indította az évet a HD Marketing és a Star Network

Mosollyal indította az évet a HD Marketing és a Star Network
Rendhagyó módon évindító ügyfélpartyval kezdte a 2020-as évet a közös tulajdonú HD marketing és a Star Network influencer ügynökség. A Business as usual nevet viselő eseménynek a Lurdy Rendezvényközpont adott otthont, ahol az évindító beszédek mellett a humor is szerepet kapott: a Dumaszínház stand up comedyse, Litkai Gergely gondoskodott a jókedvről.

Bár a legtöbb cégnél évzáró ünnepség keretében zajlik az éves csapatépítő, a HD marketing és a Star Network a visszatekintés helyett a jövőbe szeret nézni, és egy nagy lendülettel indítja az új évtizedet. A Lurdy mozitermében tartott esten részt vettek a nagyobb partnerek; a HD oldaláról jelen volt többek között a 220volt, a vágyaim.hu, és a Parfümcenter, az SN oldaláról pedig a Nickelodeon, az HBO, az Yves Rocher, valamint a Fanta képviseltették magukat. Influenszer oldalról sem volt hiány, Magyarósi Csaba például saját vlogján közvetítette az eseményt.

„Karácsony előtt az a gondolat született meg a fejünkben, hogy milyen jó lenne, ha a partnereinkkel munkán kívül is el tudnánk tölteni egy kis időt, így született meg a mai est gondolata. A cégen belül fontosnak tartjuk, hogy ne csak a munka kössön össze bennünket, így számos eseményen veszünk részt együtt. A partnereinkkel is szerettük volna megosztani ezt az élményt, így közösen együtt töltött időt és szórakozást ajándékoztunk nekik.” – mondta el Hernádi Gábor cégalapító tulajdonos és ügyvezető.

Szórakozás és kapcsolatépítés

Miután elhangoztak a cégvezetők inspiráló beszédei, a mikrofont egy igazán profi kedvcsináló, Litkai Gergely, Karinthy-gyűrűs humorista vette át. Ezúttal a téma – nem véletlenül – a marketing és az internetfelhasználási szokások voltak, így sokan igazán magukénak érezhették a poénokat. Az est végén lehetőség volt a kicserélődésre is: kötetlen beszélgetés során megismerkedhettek egymással a két cég partnerei, ami akár a további közös és hatékony munka alapja is lehet a jövőben.

„Bízom benne, hogy erről az estről mindenki mosolyogva távozott, és a jövőben, ha beszéltek a kollégáinkkal, akkor mosolyogva teszitek azt.” – zárta beszédét Hernádi Gábor.

HD marketing

Az idén 9 éves digitális, performance fókuszú ügynökséget Deli Norbert és Hernádi Gábor alapította 2011 márciusában. Azóta is a két alapító kezében van a cég, ügyvezetőként tevékenykednek. Legyen szó hirdetéskezelésről, webanalitikáról, hírlevél automatizálásról vagy full marketingről, minden területen profi megoldásokat kínálnak. A 2019-es Marketing Diamond Awards megmérettetésén három gyémántot vihettek haza.

Star Network

A 2012-ben létrejött influencer ügynökséget Deli Norbert, Hernádi Gábor és Farkas Dániel alapította. A videós marketinggel nyolc éve foglalkozó csapat egy ideig a HD Marketing alatt, de önálló brandként működött, majd 2015 márciusában létrejött a Star Network. A cég mind tartalomgyártói, mind ügyféloldalon megoldást kínál az influencer marketing területén. Olyan cégekkel dolgoztak együtt többek között, mint a dm, a MasterCard, a Pöttyös, vagy a Cartoon Network.

Az eseményről készült videót megnézheted ITT.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!