A hastag hatalmas találmány, minden közösségi oldalon ugyanúgy működik, vagyis egy új lehetőség került a marketing szakemberek kezébe. Három ok, amiért érdemes integrált hastag kampányokat indítani:
1. Növelni tudjuk a márkánk jelenlétét a különböző platformokon
A marketingesek gyakran csak egy-egy közösségi oldalra koncentrálnak, egy-egy célt fogalmaznak meg, például Twitteren szeretnének újabb követőket, vagy a Facebookon újabb rajongókat szerezni. Azonban integrált hastag kampányok indításával, összekapcsolhatjuk a különböző oldalakat, a Facebook felhasználóink ránk találhatnak a Twitteren is és fordítva, így mindkét platformon elérhetjük az ismerőseiket és barátaikat is ez pedig látványosan megnövelheti a rajongóink, követőink számát.
2. Könnyebbé tehetjük a kampányokban való részvételt
Az integrált kampányok számos új lehetőséget kínálnak, amivel még érdekesebbé tehetünk például egy játékot. A Twitter és az Instagram tipikusan mobilos eszköz, útközben is lehet egy gyors tweetet írni vagy fényképet készíteni, ezzel pedig megkönnyíti a játékban való részvételt, ami növeli a bejegyzések és résztvevők számát is.
3. A pillanatnyi kampányon túlmutató eredmények
Ha például egy fotóversenyt indítunk, a későbbiekben kreatívan tudjunk felhasználni a képeket, új postokhoz, vagy a weboldaladon, vagy akár az üzletünkben dekorációként. Minél több kép érkezik, annál többől válogathatunk. Változtassuk valódi vásárlóvá a rajongóinkat, ajánljuk fel kuponkódokat mindenkinek, aki részt vesz a játékban.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!