
A verseny célja, hogy elismerje az adott év legFLASHebb, legkreatívabb, legszínvonalasabb munkáit és bemutassa a rendezvényszakma komplexitását. Idén a tavalyihoz képest több, összesen 11 kategóriában lehet nevezni és pályázatot beadni, legkésőbb április 8-a hétfő, nap végéig.
Nem csak MaReSz-tagok pályázhatnak: bárki részt vehet a versenyben, aki valamilyen formában érintett rendezvényszervezésben! Az Év rendezvényhelyszíne kategóriában például, a klasszikus rendezvényhelyszínek mellett szállodák és egyéb kulturális intézmények is megmérettethetik magukat.
Év rendezvénye
- Év B2C rendezvénye legfeljebb 20.000 fő résztvevővel
- Év B2C rendezvénye 20.000 fő feletti résztvevővel
- Év B2B rendezvénye
- Év B2E belső kommunikációs rendezvénye
Év rendezvényhelyszíne
Év catering szolgáltatása
Év stand/event design kivitelezése
- Év stand kivitelezése
- Év event design kivitelezése
Év technikai rendezvényszolgáltatása
Év kiegészítő rendezvényszolgáltatása
Év digitális rendezvénye
A pályázatokat idén is elismert szakemberekből álló, 57 tagú zsűri bírálja el, két körben. A zsűritagok fényképes szakmai bemutatkozása már megtekinthető a Flash Award honlapján. A tavalyi nyertesek inspiráló pályázatai és interjúi szintén nyilvánosak, ide kattintva elérhetők.
Az eredményhirdetés után minden pályázatot be fogunk mutatni – nem csak a pályázati honlapon, hanem a szakmai és nagyközönségi sajtóban is, – ezzel is hozzájárulva a verseny egyik legfontosabb céljához, a szakma edukációjához és a pályázók elismertségének növeléséhez. A FLASH díjátadó gálára május 28-án kerül sor.
Van mit megmutatnia, van mivel villantania a rendezvényszakmának! Várjuk a további pályázatokat! A folyamatosan frissülő, aktuális információkért a Flash Award FB oldalát is érdemes követni!
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!