Megkezdte működését az okos reklámoszlop Budapesten, melyet a IX. került egyik forgalmas útszakaszára helyeztek ki. A CityNext Zrt. 9 négyzetméteres LED-technológiájú digitális reklámberendezése kiemelt elérést biztosít a hirdetőknek mérete és elhelyezkedése miatt.
A kijelző az iparágban elfogadott digitális CityLight formátumot, azaz a 9:16-os képarányt megőrizve biztosít hirdetési felületet. Rengeteg kreatív megoldásra képes: állóképek, illetve animált tartalmak egyaránt megjeleníthetők rajta. Az új reklámfelület ráadásul a környezeti terhelést is csökkenti, hiszen a hirdetésekhez sem ragasztóra, sem óriás papír plakátokra nincs szükség.
A hirdetők 10 másodperces reklámidőket vehetnek igénybe. Egy-egy marketingkampány ideje alatt pedig korlátlanul változtathatják a kreatívokat. Sőt, akár a napszakoknak vagy a hét napjainak megfelelően is változtathatók a hirdetések.
Az oszlop egyfajta tájékoztató médiumként is funkcionál, mivel a közterületi reklámcég vállalta, hogy óránként 20 másodpercben a helyszínt biztosító önkormányzat jeleníthet meg közcélú tájékoztató tartalmat az oszlopon.
A CityNext Zrt. jelezte, hogy további két helyszínen már megkezdték az újabb okos hirdetőoszlopok kivitelezését, több helyszínt pedig hasonló célokra készítenek elő.
(Forrás: media1.hu)
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!