
Fazekas Barbarát, a Kürt Akadémia korábbi marketingvezetőjét, a Green Fox Academy alapító ügyvezetőjét, az IVSZ elnökségi tagját nevezte ki a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) marketing és üzletfejlesztési vezérigazgató-helyettesévé az intézményt egy szervezeti változást követően szeptembertől immáron elnök-vezérigazgatóként irányító Dr. Tóth Ágnes - írja a Média1.
Az egyetem közleménye szerint a régóta betöltetlen marketing vezérigazgató-helyettesi pozíció megújításával, kibővítésével a METU célja hazai és nemzetközi marketingtevékenységének eddigieknél erősebb összehangolása.
Fazekas Barbara feladatai közé tartozik emellett olyan új fejlesztési területek kijelölése, ahol az egyetem megerősítheti pozícióját, és további piaci részesedést szerezhet a hazai és nemzetközi felsőoktatás, felnőttképzés és továbbképzés területén.
Mivel a METU-n folyamatosan nő a külföldi hallgatók száma, ezért az intézmény a válság ellenére is tovább bővíti értékesítési és marketingcsapatát, és keresi négy új digitális és marketingkommunikációs szakember kollégáját.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!