Kreatív kampánnyal erősít az Út a Zenéhez

Kreatív kampánnyal erősít az Út a Zenéhez
A klasszikus zenei oldal bevezető kampányát a MITTE Communications tervezte és bonyolította le. Öt nagykövetet kértek fel, akik különböző szemszögből mutatják be, mit jelent számukra a zene, hogyan hat rájuk a mindennapokban.

Az Óbudai Danubia Zenekar 2020 decemberében indította el az utazenehez.hu honlapot, amely a klasszikus zene „Netflixeként” érzelmekhez, hangulatokhoz kapcsolódó, tematikus bontásban gyűjti össze a zenei anyagokat. A zenekar és az oldal indulásához kapcsolódó kampány célja, hogy összehozza az embereket a zene erejével.

A kampányhoz öt nagykövetet kértek fel, akik személyes élményeiken keresztül mutatják meg, mennyire sokféle területre, élethelyzetre képes inspirálóan hatni a zene. Az Új kezdet kategória nagykövetének, Péterfy Borinak az áramlás, Janklovics Péternek az egyensúly, Hámori Gabriellának a szabadság, Jocó bácsinak a béke, míg Karácsonyi Katának a nyugalom érzete kapcsolódik hozzá.

„A vérkeringés beindul, a szív feldobban, a lélek megrezdül, az energia áramolni kezd” – Péterfy Bori énekesnő ezekkel a szavakkal írja le, mit jelent számára a zene, amely folyamatosan inspirálja a színesebb, gazdagabb élet eléréséhez. Janklovics Péter humorista az alkotás folyamatával, az egyensúly teremtésével kapcsolja össze a zenét, míg Hámori Gabriella színésznőt a zene élete minden mélységében és magasságában elkíséri. „Nagyon hiszek abban, hogy a zene szabaddá tesz és az embert segíti a csúcsra lépni” – meséli.

A kampány december közepén indult. Egy sajtótájékoztatóval egybekötött online eseményen mutatták be az oldalt és az első nagykövetet, Janklovics Pétert. A felületen mára a felhasználók több száz órát töltöttek el a videók nézésével, és több ezer oldalletöltést produkáltak Amerikától, Németországon át Kínáig.

Az Út a zenéhez kampányt a MITTE kreatív koncepció kidolgozásával, egyedi fotózással és videotartalmakkal, grafikai anyagokkal, pr-kommunikációs tevékenységgel, illetve social kommunikációs tartalmakkal támogatta. A klasszikus zenei online felület június elsejéig ingyen használható.

Megbízó: Óbudai Danubia Zenekar

Megbízó kommunikációs vezetője: Kádár-Csoboth Judit

Az Út a zenéhez oldal koncepciója: Hámori Máté

Út a zenéhez oldal fejlesztői: BitRaptors

Social: Csillik Péter

Ügynökség: MITTE Communications

Stratégia: Batta Barnabás

Art direction: Misetics Mátyás

PR: Magócsi Anikó

Fotó: Ajkai Dávid

Videó: Stámusz Dániel

Stylist: Csillag Szilvia

Smink: Nógrádi Barbara

Fodrász: Somogyi Zoltán / Close

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!