Közös munkába kezd a DeepInsight és a Mogyi

Közös munkába kezd a DeepInsight és a Mogyi
A DeepInsight ügynökséget választotta a Mogyi különleges terméke, a vajkaremellel bevont integrált márkakommunikációs kampányának megvalósítására. A Caramoon az elmúlt évben több nemzetközi élelmiszerinnovációs elismerésben is részesült.

Az ügynökség feladata olyan három éves integrált kommunikációs stratégiai felépítése volt, amely az időszak végéig jelentősen növelni tudja a Caramoon piacra kerülés évében eladott több mint 2 millió csomagos volumenét. Mivel a Caramoonnak eddig a POS és hostess promóciókon kívül nem készült egyéb támogató kampánya, ezért fontos cél volt, hogy a spontán ismertség növekedjen, könnyen dekódolható, egyszerű vizuális és verbális üzenetekkel adja át a kampány a márka fő üzeneteit - írja az mmonline.

„Kivételes helyzetben voltunk, mert az ügyfél pozitív hozzáállásának köszönhetően egyáltalán nem voltunk időnyomás alatt, az előkészítő fázis szokatlanul hosszú ideig, több mint 4 hónapig tarthatott. A cél az volt, hogy a közös munka eredményeként egy olyan stratégiát, és erre építve egy vizualitásában és üzenetében egyaránt erős, kerek koncepciót kapjunk, mely az emocionális márkapozicionálásra építve, olyan folyamatos párbeszédre képes márkaszemélyiséget épít fel, amely hosszú távon erősíti a célcsoport márkatudatát, márkához való kötődését.” – mondta el Vér Balázs a DeepInsight kreatívigazgatója. A teljes cikk itt érhető el.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!



Címkék: Marketing