A kampány kreatív koncepcióján a Mito dolgozott, így születtek meg, a TV szpotként is látható, friss és lendületes animációk.
A kampány fő üzenete rávilágítani arra, hogy a felesleges dolgok mennyire egyszerűen eladhatóak a Jófogás applikációval, és egyúttal a felhasználó könnyen pénzt is kereshet.
A kreatív koncepció és a megvalósítás középpontjába az az applikáció került, ami egy egyszerűbb és gördülékenyebb módja a Jófogás használatának. A kampány audiovizuális eszközei így az okostelefonos applikáció kényelmi funkcióit és az egyszerű hirdetésfeladást emelik ki.
Az animációs szpotokkal kapcsolatos munka 2020. decemberében zajlott, a szpotok 2021. február 1-jén startoltak.
„Az animációs megoldás nagyobb mozgásteret biztosít abban a tekintetben, hogy az év végéig más és más applikációelőnyöket kiemelve, több hullámban folytathassunk egységes kommunikációt. A kampány során egyébként a TV-szpotokon kívül még online videókkal és bannerekkel, továbbá közösségimédia-megjelenésekkel és CRM üzenetekkel is lehet majd találkozni” – mondta Beatriz Perez Medina, a Jófogást működtető Adevinta Classified Media Hungary Kft. megbízott marketingvezetője.
Megbízó: Jófogás (Adevinta Classified Media Hungary Kft.)
Megbízott marketingvezető: Beatriz Perez Medina
Brand manager: Sima Viktória
Graphic designer: Verb Milán
CRM manager: Borsos Fruzsina
Social strategy & PR manager: Andri Diána
Kreatív ügynökség: Mito
Kreatív: Redler Nóra, Dóra Gyöngyösi, Radnics Annamária, Bagladi Gábor, Vizi Balázs
Produkció: Kisfali Gergely, Vass Dávid, Jánosi Szabolcs
Stratégia: Dinh Dorottya
Account: Kerék Zita
PR ügynökség: Lounge Communication
Senior PR tanácsadó: Megyeri Dániel
Account manager: Sallai Fanni
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!