Kampányt indít a Jófogás

Kampányt indít a Jófogás
Középpontjában a Jófogás app, illetve a brand újabb célcsoportokban történő népszerűsítése áll.

A kampány kreatív koncepcióján a Mito dolgozott, így születtek meg, a TV szpotként is látható, friss és lendületes animációk.

A kampány fő üzenete rávilágítani arra, hogy a felesleges dolgok mennyire egyszerűen eladhatóak a Jófogás applikációval, és egyúttal a felhasználó könnyen pénzt is kereshet.

A kreatív koncepció és a megvalósítás középpontjába az az applikáció került, ami egy egyszerűbb és gördülékenyebb módja a Jófogás használatának. A kampány audiovizuális eszközei így az okostelefonos applikáció kényelmi funkcióit és az egyszerű hirdetésfeladást emelik ki.

Az animációs szpotokkal kapcsolatos munka 2020. decemberében zajlott, a szpotok 2021. február 1-jén startoltak.

„Az animációs megoldás nagyobb mozgásteret biztosít abban a tekintetben, hogy az év végéig más és más applikációelőnyöket kiemelve, több hullámban folytathassunk egységes kommunikációt. A kampány során egyébként a TV-szpotokon kívül még online videókkal és bannerekkel, továbbá közösségimédia-megjelenésekkel és CRM üzenetekkel is lehet majd találkozni” – mondta Beatriz Perez Medina, a Jófogást működtető Adevinta Classified Media Hungary Kft. megbízott marketingvezetője.

Megbízó: Jófogás (Adevinta Classified Media Hungary Kft.)

Megbízott marketingvezető: Beatriz Perez Medina

Brand manager: Sima Viktória

Graphic designer: Verb Milán

CRM manager: Borsos Fruzsina

Social strategy & PR manager: Andri Diána

Kreatív ügynökség: Mito

Kreatív: Redler Nóra, Dóra Gyöngyösi, Radnics Annamária, Bagladi Gábor, Vizi Balázs

Produkció: Kisfali Gergely, Vass Dávid, Jánosi Szabolcs

Stratégia: Dinh Dorottya

Account: Kerék Zita

PR ügynökség: Lounge Communication

Senior PR tanácsadó: Megyeri Dániel

Account manager: Sallai Fanni

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!



Címkék: kampány, Jófogás, Mito