Friss márkajegyekkel lép a piacra az új iProspect

Friss márkajegyekkel lép a piacra az új iProspect
A dentsu international ügynökségi csoport a hat vezető globális márkája egyikeként vezeti be az iProspectet, mely digitális fókuszú, end to end médiaügynökségként folytatja működését.

A bevezetés részeként az iProspect újrapozícionálása is megtörtént. Az ügynökség az adat alapú performancia marketing és a művészi szintre emelt márkaépítés találkozásából született. Ez az egyedi megközelítés a digitális specializációra épül, mely lehetővé teszi a valós idejű és precíz optimalizációt, hogy felgyorsítsa a márkák növekedését rövid, és hosszútávon egyaránt - írják.

A mai trendekre választ adó hitvallás szellemében az iProspect jelmondata: “Brands Accelerated”. A szlogen a frissített logóval együtt a márka előremutató arculatát fémjelzi.

Amanda Morrissey, az iProspect globális igazgatója így nyilatkozott: „Új erő vagyunk az iparágban, egy olyan szervezet, mely évtizedes tapasztalatra és szakértelemre építve agilis, digitális fókuszú és jövőbe mutató megoldásokat nyújt. Az egyetlen dolog, amin nem változtattunk az a márkanév, de a megújult arculatnak köszönhetően még ez is másképp mutat. Az iProspect rugalmasan, pontosan és gyorsan képes az általa kezelt márkákhoz igazítani a saját működését, hogy magasabb szintre emelje azok teljesítményét és hatékony üzleti növekedést biztosítson számukra a jelenben és a jövőben egyaránt.”

Morrissey azt is bővebben kifejtette, hogy az iProspect milyen formában alkalmazkodik az ügyfelek igényeihez: „Természetesen továbbra is azt fogjuk tenni, amit meglévő ügyfeleink elvárnak tőlünk, de ennél sokkal többet is kínálhatunk nekik, és itt nemcsak az up-selling szolgáltatások felértékelődéséről beszélek, hanem a valóban integrált holisztikus gondolkodásról. A márkaépítéssel foglalkozó szakértőink és a digitális, illetve performance fókuszú specialistáink együttes tudása mindenki számára előnyösebb megoldásokat hozhat, továbbá ezáltal a szolgáltatási palettánk is bővül.”

Változások itthon

Magyarországon a korábban még a Kirowski színekben elindított, performancia specialista iProspect és a hazai piacon régóta jelenlévő Vizeum médiaügynökség utódaként jön létre az iProspect Hungary.

Az új ügynökség a magyar piacon a performancia-vezérelt márkaépítést helyezi működése középpontjába. Az újonnan létrejött márka ügyfeleiért a hazai piacon Business Directorként Tájnel Gábor felel a jövőben.

Fotó: iProspect

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!