Effie 2021 – Kríziskezelés, Influencer marketing, Adatvezérelt marketing

Effie 2021 – Kríziskezelés, Influencer marketing, Adatvezérelt marketing
Új kategóriákkal, gyors regisztrációért járó kedvezménnyel, a nevezőknek szóló webináriumokkal hirdették meg a hazai Effie szervezői az idei versenyt. A hatékony marketingkommunikációt díjazó megmérettetésre az elmúlt egy és negyedév sikeres aktivitásaival június 25-ig lehet nevezni

A teljesítmény globális szimbólumaként számon tartott Effie a marketingkommunikáció legfőbb célját, a hatékonyságot, eredményességet díjazza. A 20. hazai Effie-re ezúttal 2020. január 1 – 2021. március 31. közötti, Magyarországon megvalósult bármilyen típusú, eredményes marketingkommunikációs aktivitásokkal lehet pályázni, az Effie globális standard alapján elkészített és beadott pályázati lapjával. Bárki pályázhat, függetlenül a büdzsé nagyságától, a vállalat (megbízó, ügynökség) nagyságától, és attól, hogy kis helyi, vagy nagy országos kampányról van szó. Az értékelési rendszerben kiemelt figyelmet és súlyozást kap a mért eredmény számokkal, adatokkal történő bizonyítása, az adat forrásának megjelölésével. A Microsoft Innovációs Különdíj idén is kiosztásra kerül.

Az Effie nevezési határideje június 25, a kedvezményes gyors regisztráció határideje április 30.

A hazai Effie szervezői - reflektálva azokra a marketing és üzleti kihívásokra, amelyekkel az iparágban dolgozó csapatoknak meg kellett küzdeniük az elmúlt nehéz időszakban -, az idei versenyen új kategóriákat indítottak: kríziskezelés, influencer marketing és adatvezérelt marketing témákban eredményes aktivitások számára.

„Bármely kategóriáról legyen szó, tavaly mindannyian rendhagyó körülményekkel találtuk szemben magunkat. Egyesek számára a hatékonyság a veszteségek megállítását és a túlélést jelentette, mások számára a hatékonyság egy minden korábbinál nagyobb profitot eredményezett, amit egy éles, de sikeres fordulattal lehetett elérni.

Ha adhatunk egy tippet az idei nevezéshez: érdemes körültekintően bemutatni, hogy milyen konkrét helyzettel kellett szembesülni, hogyan reagáltak a versenytársak és az egész piaci szegmens, miért bizonyult a nevezésben bemutatott marketing tevékenység a versenytársénál eredményesebbnek. Ez nagyszerű lehetőséget ad a zsűritagok számára, hogy teljes mértékben átlássák és megértsék a nevezésben foglaltakat, és egyértelműek legyenek számukra az elvégzett munka kiemelkedő érdemei, s ezek alapján értékelhessék a pályaművet – ahogy minden évben teszi a 120 fős szakmai grémium több fordulóban” – hívták fel a figyelmet a szervezők. A díj elnyerését segítendő, idén is több alkalommal tartanak a nevezőknek webináriumot, a következőt május 5-én 10 órakor.

Az Effie díj egy globális, egyedülálló, komplex rendszer, amelyből az egész marketingkommunikációs iparág profitál. Tükröt tart, értéket közvetít, fejlődésre ösztönöz, felhívja a figyelmet a nagyszerű ötletekre, újszerű gondolkodásmódra – inspirálva a következő évek marketing szakembereit is.

Az Effie díjat 1968-ban alapította New York-ban az American Marketing Association oktatási, szakmai fejlődést elősegítő szándékkal. 2008 óta az Effie Worldwide nonprofit szakmai szervezet a jogtulajdonos, jelenleg 50 országban rendezik meg világszerte. Magyarországon 2002-ben indította el és szervezi azóta is a Reklám Világszövetség Magyar Tagozata (IAA Hungary) és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ), a mindenkori nemzetközi standard alapján. Az Effie több mint 50 éve tartó töretlen sikere objektív, átlátható, független értékelési rendszerének is köszönhető.

Támogatók, együttműködő partnerek: MICROSOFT, MASTERCARD, ATMEDIA, RINGIER AXEL SPRINGER, PORTFOLIO.HU, ADAPTIVE MEDIA, MEDIASPACE.GLOBAL, DIGITALHUNGARY, ONBRANDS, MARKETING&MEDIA

További információ: www.effie.hu

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!