Az Integral Ad Science lehetőségeivel bővíti a Teads a Brand Safety megoldásait

Az Integral Ad Science lehetőségeivel bővíti a Teads a Brand Safety megoldásait
Az új együttműködés növeli a Teads hatékonyságát a nem brand safe tartalmak kiszűrésére, miközben maximalizálja a hirdetők elérését és támogatja a minőségi megjelenéseket.

A Teads az Integral Ad Science-szel (IAS) kötött partnersége révén további kontextuális hirdetés-célzási megoldásokkal segíti a hirdetői igények kiszolgálását. Az együttműködés értelmében az IAS Context Control módszere is bekerült a Teads Brand Safety megoldásai közé, melynek segítségével a hirdetők könnyedén elkerülhetik a márkájukhoz nem megfelelőnek ítélt tartalmakban való megjelenést. A hirdetők a Teads Ad Manager segítségével könnyedén hozzáférhetnek az IAS kontextuális szegmensekből összeállított listájához és optimalizálhatják display- és videókampányaikat.

Az IAS kognitív szemantikai technológiája természetes nyelvi feldolgozást (NLP) használ a kontextus árnyalatainak dinamikus megértéséhez. Sok egyéb megoldástól eltérően az IAS platformja képes meghatározni a tartalom hangulatát, ami segíti a pontosabb osztályozást. Az eddigi eredmények a Teads ügyfelei számára akár 99%-os Brand Safety arányt generáltak a hirdetési megjelenések tekintetében. Mindezek mellett az IAS csak azokat a konkrét tartalmakat blokkolja, amelyeket egy márka nem tart megfelelőnek. Ebből kifolyólag a partnerség lehetővé teszi a Teads számára, hogy maximalizálja a kampányok láthatóságát, valamint elkerülje a hirdetési lehetőségek elpazarlását.

Egy kutatás alapján az európai marketing szakemberek 78,8%-nak a legnagyobb aggodalma egy kampány során a Brand Safety. A Teads és az IAS együttműködése biztosítja a márkák számára, hogy hirdetéseiket biztonságos és megfelelő környezetben jelentessék meg, teljesen pontos, skálázható célzási opciókkal, a display és videó formátumok esetén egyaránt. A több mint 200 választható, optimalizált IAS kontextuális szegmens segítségével a Teads ügyfelei nagyobb kontrollt kapnak a tartalmak kiválasztásában és elkerülhetik a megjelenéseket a márka által kockázatosnak vagy károsnak ítélt témákban. A kontextuális szegmensek mellett az IAS-t használó ügyfelek a Teads Ad Managerben egyéni márkaalkalmassági profilokat is létrehozhatnak, alkalmazhatnak.

A Teads-nél az utóbbi időben azt tapasztalták, hogy a marketing szakemberek minden eddiginél tudatosabban ügyelnek médiastratégiájuk fenntarthatóságára. Az IAS-szel való partnerségnek köszönhetően, a tartalom felett sokkal nagyobb kontroll kerül a Teads Ad Manager-t hirdetők kezébe. Azáltal, hogy az ügyfeleknek egy megbízható Brand Safety megoldást biztosítanak és képesek a több felhasználó elérését célzó kampányok kiszolgálására, a Teads tovább építi a bizalmat ügyfelei számára.

„Örömmel integráltuk Context Control megoldásunkat a Teads platformjába, így a hirdetők az oldal hangulatának és érzelmének elemzésével jobban testreszabhatják kampányaikat. Egy cookieless környezetben ez is segít a kiadók monetizációjának előmozdításában azáltal, hogy a hirdetők elkerülik már előre az alkalmatlan tartalmakat, miközben maximalizálják a skálát a csak kulcsszavas vagy márkabiztonsági megközelítéshez képest.” – nyilatkozta Yannis Dosios, Chief Commercial Officer, IAS.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!