Az ABBYY leleplezte arculatát

Az ABBYY leleplezte arculatát
Az amerikai székhelyű szervezet 14 országban rendelkezik irodával, köztük Budapesten egy új K+F központtal is.

Az ABBYY, amely egy nemzetközi, Vállalati Digitális Intelligenciára specializálódott cég leleplezte az új márkaarculatát. A szolgáltatási portfólió bővülése és a szervezet gyors fejlődése miatt szükséges volt a cég identitásának frissítése. Az ABBYY március közepén mutatta be a Shuka designügynökséggel közösen létrehozott új vállalati arculatát, melyet élénk illusztrációk és színek jellemeznek.

A rebranding megőrzi és felfrissíti a márka örökségét. Az ABBYY-t leginkább IT-megoldásairól ismerik, de mivel a vállalat tovább fejlődött és már átfogóbb megoldásokat kínál, ideje volt az új márkaidentitás létrehozásának, hogy mindezt érzékeltessék. A vizuálok a változás kezdetét, a transzformációt és az előrehaladást szimbolizálják. Az új logó egyszerre kortalan és modern, klasszikus betűtípussal és új, élénkpiros színnel rendelkezik.

"Miután tavaly bejelentettük új, vállalati digitális intelligenciát fejlesztő termékportfóliónkat, meghatároztuk az új piaci pozíciónkat és a márka identitását, szerettünk volna kialakítani egy olyan megjelenést, amely életre kelti a jövőképünket és egyértelműen kommunikálja márkánk legfontosabb jellemzőit” – fogalmazott Scott Opitz, az ABBYY marketingvezetője.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!



Címkék: abbyy, arculat