A hazai ″Marketing Oscar″ idei nagy győztese: A Lego Hungary és a Red Lemon Media alkotása! Gratulálunk!

A hazai ″Marketing Oscar″ idei nagy győztese: A Lego Hungary és a Red Lemon Media alkotása! Gratulálunk!
Három Arannyal és a Platina Effie-vel jutalmazott pályamű a LEGO Hungary és a Red Lemon Media alkotása, ezzel ők a hatékonysági verseny „Év Megbízója” – „Év Ügynöksége” is!

Az Effie magyarországi szervezői - az IAA Hungary és a MAKSZ – hétfő este a Budavári Lovardában 22. alkalommal tartották meg a hatékonysági verseny díjazottainak kihirdetését. Nemcsak a rekordszámú elismerést besöprő abszolút nyertes LEGO Oroszlán és a rangos helyszín miatt volt különleges az esemény, hanem azért is, mert 2019 után először újra nagyszabású Díjátadó Gálesten vehették át jól megérdemelt díjaikat a bizonyítottan hatékony kampányok alkotói, megbízó és ügynökség. A zsűri értékelése alapján a döntőbe jutott 55 pályamű közül 1 Platina, 7 Arany, 6 Ezüst, 16 Bronz és 26 Finalist díjas alkotás született. Az Effie-re csak eredményes kampányokkal lehet és érdemes nevezni, így már a döntőbe jutás is komoly elismerést jelent!

A teljesítmény globális szimbólumaként
számon tartott Effie magyarországi versenyének kétfordulós zsűrijében, valamint a Platina díj zsűrijében ezúttal is mintegy 100 zsűritag, iparágunk elismert szaktekintélyei foglaltak helyet, akik az Effie nemzetközi standard szabályrendszere alapján  értékelték a beérkezett pályaműveket. Az értékelés folyamatát és az eredmény kialakulását közjegyző felügyelte.

Három Arany Effie díját „A LEGO Oroszlán”-nal a Big Marketing Idea, az Egyéb tartós/nem tartós fogyasztási cikkek és a Klasszikus médiumokat nem tartalmazó kampányok kategóriában nyerte a LEGO Hungary és a Red Lemon Media, a kampányban közreműködött még a Well PR és a MOMART 2020 Marketing.

Szintén Arany Effie-t kapott a Hosszú távú hatékonyság kategóriában az Országos Mentőszolgálat Alapítvány „1% kampányok 2016-2022” pályaműve, amit a Human Dialog és az Intren jegyez. Két Arany Effie-t is hazavihetett A Hatodik Szék: a Branded Content kategóriában a Danone Miluklub kampányával, a Codevision és az EssenceMediacom közreműködésével, valamint a Társadalmi célú kampányok/Non-profit szervezetek kategóriában a Magyar Orvosi Kamara „Karácsonyi ügyelet” kampányával, amelyben a MediaSales is közreműködött. A hetedik Arany Effie-t az ACG érdemelte ki az Élelmiszer kategóriába nevezett FrieslandCampina – Pöttyös/#Rudikornis kampányával, a METS Hungary és a Kraftwork közreműködésével.

A Platina Zsűri – Balogh Gabriella/Net Media (Portfolio Csoport) elnökletével - az Arany nyertesek közül egyhangú döntéssel a „A LEGO Oroszlán”-nak ítélte oda a legjobbak közül is a legjobbnak járó elismerést. Indoklásuk szerint a nyertes pályaműben bemutatott márkaküldetés – inspirálni a jövő építőit – értelmes, mégis játékos megvalósítása kiemelkedően hatékonyra sikerült médiaköltés nélkül: a „big marketing idea” - egy jól ismert hazai történelmi szimbólum kreatív bevonása - segítségével. A megvalósított koncepció így hosszabb távon, komplex módon szolgálja nemcsak a kitűzött célt, hanem történelmi/kulturális értékeinket is közelebb hozza, kézzel foghatóvá teszi minden korosztály számára.

Az idei versenyen elért helyezéseik alapján a legeredményesebb Megbízók:
LEGO Hungary
(Platina Effie, 3 Arany), Vodafone (2 Ezüst, 5 Bronz, 1 Finalist), FrieslandCampina (1 Arany, 1 Ezüst) lettek. Az Effie2023 „Év Megbízója” címet a LEGO Hungary nyerte el.

Az ügynökségi sorrend: Red Lemon Media
(Platina Effie, 3 Arany), ACG (1 Arany, 2 Ezüst, 2 Bronz, 1 Finalist), A Hatodik Szék (2 Arany, 1 Bronz). Az idei Effie „Év Ügynöksége” címet a Red Lemon Media érdemelte ki.
(A pontszámítás a mindenkori nemzetközi standard Effie Index pontrendszere alapján történik.)

Az Effie szervezői ezúton is gratulálnak minden további díjazottnak, köszönetüket fejezik ki a nevezőknek, zsűritagoknak és az Effie támogatóinak.

AWARDING IDEAS THAT WORK ®
Az 55 éve alapított, a világ több mint 50 országában megrendezésre kerülő reklámhatékonysági versenyt Magyarországon 2002 óta szervezi az IAA Hungary (Reklám Világszövetség Magyarországi Tagozata) és a MAKSZ (Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége). A nevezés és a pályaművek értékelése az Effie Worldwide standard szabályrendszere és iránymutatásai alapján zajlik.  Az Effie megkérdőjelezhetetlen szakmai elismertsége többek között a széles iparági tudásra épülő alapos és minden részletre kiterjedő zsűrizésnek köszönhető.

Effie Awards Hungary 2023 támogatói és együttműködő partnerei: ALEPH, ATMEDIA, COCA-COLA, MASTERCARD, RENAULT HUNGÁRIA, PUBLIMONT, NEW AGE ADVERTISING/CINEMA CITY, IPSOS, ADAPTIVE MEDIA, ADS INTERACTIVE

Portfolio.hu, onBRANDS, mmonline, Digital Hungary, Gifie, Magyar Gyula Kertészeti Technikum és Szakképző Iskola Budapest

További információ: www.effie.hu; iaahun@iaabudapest.hu; bori@maksz.com

Linkek:
Díjazott alkotások 2023
Leghatékonyabb Megbízók 2023
Leghatékonyabb Ügynökségek 2023
Zsűritagok listája 2023

A A Red Lemon, vagyis a győztes csapat!

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!