„Ahogy világszerte, Magyarországon is teljes alkoholmentes italportfóliót kínáló vállalattá alakulunk, a folyamatos fejlesztés és innováció révén egyre több márkát forgalmazunk a szénsavas és a szénsavmentes kategóriákban, emellett a cukor- és kalóriamentes szegmensekben is. A bővülő márkaválaszték pedig egyre komplexebb gondolkodást, egyre kifinomultabb marketingkommunikációs megoldásokat igényel” - olvasható Niklós László, a Coca-Cola Magyarország ügyvezetőjének nyilatkozata a marketingpiac.com-nak elküldött közleményben. A Publicis megbízása határozatlan idejű.
„A kreatívtenderen olyan partnert kerestünk, aki friss, innovatív megközelítést és stratégiai gondolkodást ad hozzá hagyományosan markáns marketingkommunikációnkhoz, emellett értékeltük a Publicis javasolta együttműködési modellt is” - olvasható a közleményben „Kétlépcsős tenderen választottuk ki új kreatívügynökségünket: először a közép-kelet-európai regionális csapat szűkítette a mezőnyt a két legjobb pályázóra, majd a hazai tenderfolyamat során úgy döntöttünk, hogy nyártól a Publicis-szel dolgozunk” - mondta Mérő Ádám, a Coca-Cola Magyarország regionális connection managere.
„Egy évtizeden keresztül dolgoztunk a McCann Budapest csapatával, köszönjük a munkájukat és további sok sikert kívánunk nekik!” - szögezte le.
Mint írják, a megbízás keretében a Publicis felel majd a Coca-Cola Magyarország szénsavas és szénsavmentes üdítőitalainak ATL kommunikációjáért, a kreatív stratégiától, a megvalósításon át a projektmenedzsmentig. A brief a digitális csatornákat és felületeket nem érinti.
„Nagy lelkesedéssel várjuk a közös munkát. Óriási elismerés és lehetőség olyan ikonikus, globális márkákkal dolgozni, mint a Coca-Cola és a portfólió többi tagja. Köszönjük a magyar csapat bizalmát, biztos vagyok abban, hogy egyedi és jövőbemutató megoldásokkal tudjuk a Coca-Cola Magyarország üzleti sikereit támogatni” - mondta Urvölgyi Balázs, a Publicis cégvezetője.
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!