A Deutsche Telekom a világ 10 legértékesebb márkája között

A Deutsche Telekom a világ 10 legértékesebb márkája között
A Deutsche Telekom csoport a világ legértékesebb távközlési márkája a ″Brand Finance Global 500″ tanulmánya szerint. Ezzel megtartotta a legértékesebb európai vállalati márka címet is.

Amint azt a január 17-én közzétett "Brand Finance Global 500" tanulmány is megerősíti, a Deutsche Telekom világszerte a legértékesebb márkák közé tartozik. A szakértők összesített rangsorában a Csoport az egyetlen európai vállalatként került be az első 10 közé. Ennek eredményeként a Deutsche Telekom az előző évhez képest két helyet javított, és most a kilencedik helyen áll. A Deutsche Telekom első alkalommal lett a világ legértékesebb távközlési márkája, megelőzve a Verizont és az AT&T-t az első helyen. Európát tekintve a „T” továbbra is az első helyen áll a vállalati márkák rangsorában. A világ legértékesebb márkája az Apple, megelőzve a Microsoftot, a Google-t és az Amazont. A Brand Finance brit piackutató intézet tegnap tette közzé a nemzetközi tanulmányt a davosi Világgazdasági Fórumon.

A Deutsche Telekom sikerének alapja a márka jelenlegi értéke, amely az eddigi legmagasabb a vállalat történetében. A tanulmány szerint ez az érték jelenleg 73,3 milliárd dollár. A növekedés az előző évhez (62,9 milliárd dollár) képest 17 százalékos volt. A márka értéke 2020. óta 84 százalékkal nőtt. Ezen idő alatt a Deutsche Telekom a negyedik helyről a világ legerősebb távközlési márkájává lépett előre.

"Sikerült a világ 10 legerősebb márkája közé kerülnünk. Ez fantasztikus siker a vállalatunk számára!" - mondta Ulrich Klenke, a Deutsche Telekom Brand Vezérigazgató-helyettese. „Globális ernyő-márkastratégiánk nagyon jól működik, és az erős márkába való befektetésünk megtérül. Mindez együtt jár a Németországban, Európában és az Egyesült Államokban elért gazdasági és technológiai sikerekkel, és hozzájárul ahhoz, hogy a Deutsche Telekom jelenleg a vezető digitális távközlési vállalata."

"Remek érzés, hogy a részesei lehetünk ennek a fejlődési folyamatnak. Annak tudatában pedig még inkább, hogy a helyi csapatok erőfeszítései és fejlesztései is stratégiaiak, strukturáltak és jövőorientáltak. Büszke vagyok arra, hogy úttörő, innovatív, ugyanakkor társadalmilag felelős építkezéssel mi is hozzájárulhatunk ehhez a sikerhez" - mondta Szabó Béla, a Telekom márka- és lakossági kommunikációs igazgatója.

Az ügyfelek elégedettsége még nagyobb lendületet ad a márkának

A brit Brand Finance tanácsadó cég a Deutsche Telekom márkaértékének jelentős növekedését olyan szempontoknak tulajdonítja, mint például a pozitív gazdasági és technológiai fejlődés. A csoport továbbra is a hálózat minőségébe, a digitális technológiákba és az ügyfélkiszolgálásba eszközölt fenntartható befektetésekkel éri el ezen eredményeket. A Brand Finance szerint a Deutsche Telekom hálózatának kiváló minősége döntő szerepet játszik az ügyfelek megnyerésében és megtartásában - Európában és az Egyesült Államokban egyaránt. A szakértők szerint a márka erősségének növekedésében kulcsszerepet játszik a márka olyan kulcsfontosságú mutatóinak jelentős javulása, mint az innováció, az ügyfélszolkiszolgálás, a barátságos kiszolgálás, az ár-érték arány és az ajánlások. A márka minősítése a 100 elérhető pont esetében 79-ről 83-ra emelkedett, ami azt jelenti, hogy a márka minősítése AA+-ról AAA- minősítésre javult. A következetes globális márkamegjelenés lehetővé tette a Deutsche Telekom számára, hogy tovább erősítse globális szereplő imidzsét. Ezen tényezők és az ezekhez kapcsolódó magas vásárlói elégedettség további lendületet adtak a márkának.

 

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!