Éless Dénes

Éless Dénes

Éless Dénes

Szerencsejáték Zrt.

Bemutatkozás

1998 óta tervez weboldalakat, céges arculatokat és koordinál online projekteket, első pozícióját az örök szerelem, a Vespa junior márkamenedzsereként foglalhatta el.



Néhány évvel később PR és intézményi kommunikáció szakon diplomázott, majd a reklámszakma minden oldalát megismerte a Human Telex-nél töltött évek alatt.



Ezután közel tíz év száguldás következett a vörös bika hátán, a világ talán legérdekesebb márkáján előszőr a webfejlesztés, a tartalommarketing, majd a közösségi média területén tevékenykedett. 2010-től a Red Bull bécsi irodájában egy telekommunikációs projekten dolgozott, majd 2013-tól a hazai online marketinget és kommunikációt kezelte, felépítve maga köré egy specialistákból álló csapatot.



Már digitális szakértőként, 2015-ben nyert felvételt a University of California marketing képzésére, amelyet két év alatt sikerrel abszolvált. 2017-ben csatlakozott az Invitel Csoporthoz, ahol online vezetőként mind a vállalati, mind a lakossági oldal webfejlesztési, online kampánymenedzseri, közösségi média, analitikai és tartalommarketinges támogatását végezte csapatával. 2019 szeptemberétől a Budapest Honvéd FC digitális vezetőjeként majd a marketing teljes körű felügyelőjeként a tartalomgyártást, az online marketinget és a kapcsolódó fejlesztésekért volt felelős.

2023 januárja óta a Szerencsejáték Zrt. sportmarketing vezetője, ezáltal a magyar sport legnagyobb költségvetésű szponzorációs projektjéért felel.



Hobbija a sport mellett a TV-s, videós sportújságírás. Szenvedélyes kosárlabda, futball és amerikai futball rajongó.

Éless Dénes kapcsolódó cikkei

Lehet(-etlen?) Podcastajánló

Lehet(-etlen?) Podcastajánló

Ahogy a sportban, úgy a marketingben sincs lehetetlen, csak folyamatosan tanulni kell. beszélgetés Éless Dénessel, a Szerencsejáték Zrt. sportmarketing osztályvezetőjével.
Streaming vs. TV harc a sportközvetítések piacán

Streaming vs. TV harc a sportközvetítések piacán

Hamarosan sokkal izgalmasabb közvetítésekre lesz szükség a mai tizenévesek igényei miatt – véli Éless Dénes a Budapest Honvéd FC marketing vezetője.
Streaming vs. TV harc a sportközvetítések piacán

Streaming vs. TV harc a sportközvetítések piacán

Hamarosan sokkal izgalmasabb közvetítésekre lesz szükség a mai tizenévesek igényei miatt – véli Éless Dénes a Budapest Honvéd FC marketing vezetője.