Gál Judit

Gál Judit

Gál Judit

Bemutatkozás

Gál Judit 2022 decemberétől a Sigma Technology Magyarország kommunikációs és employer branding stratégiai tanácsadója. Ezt megelőzően, 2019-től a Danubius Hotels marketing és kommunikációs igazgatójaként felelt a vállalat külső- és belső kommunikációs tevékenységéért, beleértve a reputációmenedzsmentet, social media tevékenységet, kríziskommunikációt és issue menedzsmentet, valamint a munkáltatói márkaépítést. Az irányítása alatt épült fel a Danubius Hotels integrált marketingkommunikációs csapata. 2012-től 2019-ig irányította az Auchan Magyarország kommunikációs igazgatójaként a kereskedelmi vállalat külső és belső kommunikációját, social media tevékenységét. Korábban 7 éven át az Mmd/Grayling, majd a Hill+Knowlton nemzetközi ügynökségeknél dolgozott kommunikációs tanácsadóként FMCG, IT, egészségügyi, energetikai és kiskereskedelmi szektorban tevékenykedő ügyfelekkel.

A szakember az ELTE francia és kommunikáció szakán végzett, ezután szóvivői posztgraduális diplomát, majd MBA végzettséget szerzett a Lyon 3 egyetemen.
2015-ben szakmai teljesítményét a ″Szavak embere″ díjjal ismerte el a Magyarországi Szóvivők Országos Egyesülete. Tagja az Egyenlítő Alapítványnak és a Nyitottak vagyunk szervezetnek, a Menedzserek Országos Szövetségének mentora, rendszeres előadója szakmai fórumoknak, konferenciáknak és felsőoktatási intézményeknek.

Gál Judit kapcsolódó prezentációi

Gál Judit kapcsolódó cikkei

Megnőtt az érdeklődés a kereskedelem iránt

Megnőtt az érdeklődés a kereskedelem iránt

A digitalizáció egyre erőteljesebben befolyásolja a kommunikációs szakemberek munkáját. Nincs ez másként a kereskedelemben sem, ahol az elmúlt hat évben megnégyszereződött a médiamegjelenések száma – tudtuk meg többek között Gál Judittól az Auchan Magyarország kommunikációs igazgatójától.