A filmsorozatok világranglistája lehet ugyan iránymutató a hazai trendeket illetően, de nekünk is megvannak a saját kedvenceink, és van, hogy inkább negatív érzéseket vált ki a magyar nézőkből egy-egy világsiker.
Rappelő versek, képregények és tantörténetek – nyerteseket hirdettek az ESET kiberbiztonsági kreatív pályázatán.
Mit jelent a digitális szülőség a XXI. században? Hogyan tudjuk online is biztonságban gyerekeinket? Milyen eszközkészlettel tudjuk elősegíteni, hogy élmény legyen a tanulás? Többek között ezekre a kérdésekre keresi a választ az a kétnapos esemény-sorozat, melyet a digitális tudatosság jegyében szerveznek a Magyar Telekom székházban.
A Donably teljesen új működési modellel jelentkezett be a támogatói mikrotranzakciók több milliárd dolláros piacára.
″Azok a gyerekek, akiket felkészítés és keretek nélkül hagynak magukra a digitális dzsungelben, annak farkastörvényei szerint fognak mauglisodni″ – inti óva a szülőket Tóth Dániel pszichológus. Figyelmeztetését különösen aktuálissá teszi a vakáció, ami sok gyereknek a még több internetezést, így több videójátékkal eltöltött időt is jelent. A MediaMarkt felkérésére a szakember hasznos tanáccsal látja el a szülőket, hogy a számítógépen, interneten eltöltött időt a gyerekek hasznára fordítsák.
A járvány előtti szinten a K&H Vigyázz, kész, pénz! mezőnye.
A legnépszerűbb videós platform TikTok felhasználóinak száma világszerte elérte az egymilliárd, itthon az egymillió főt.
Fizikai és mentális egészségük is súlyosan romlott a járvány miatt.
A koronavírus is rámutatott milyen fontos a megtakarítás,
Az online magazin Egy hullámhosszon című új formátuma minden héten „a szakmájukban kiemelkedő, alkotóerejük teljében lévő fiatal egyéniségeket mutat be”.