Keresett szöveg: "gdpr"

Ma már az adataink is a vagyontárgyaink: így kereshetünk pénzt velük

Startupok térítenek vissza jelentős összegeket a felhasználóiknak.

A tűpontosan mért fogyasztói hangulat lehet a hatékony marketing kulcsa. II./I. rész

Két részes beszélgetés Mérő Ádámmal, a Coca-Cola európai Consumer & Shopper Connection igazgatójával.

E-kereskedelem 2030-ban: a várható 6 legfontosabb trend

Az átlagos e-kereskedő Magyarországon azzal küzd, hogy a koronavírus után kibontakozó gazdasági válságban talpon maradjon.

Négy keréken csak a tévében? Az autóipari kommunikáció és a digitális csatornák

A hagyományos média szerepe még mindig kiemelkedő a tömegelérésben Bujáki Zsolt, a Porsche Hungaria Kft. kommunikációs igazgatója szerint. Az újmédia, a saját tartalom szerepe azonban egyre növekszik. A cégek számára a legfontosabb azonban a saját adatok gyűjtése, hogy erre alapozva továbbra is hatékony online kommunikációt végezhessenek.

A tömegelérésnek még mindig a tévé a legjobb eszköze!

Interjú Beke Zsuzsával.

Magyarok a poszt-kvantum kriptográfiában

Hazai fejlesztés segíti a titkok védelmét a kvantumszámítógépek erejétől.

Mesterséges intelligencia segíti a bűnözők megfékezését

A mesterséges intelligencia körülbelül 2029-re éri el az emberi szintet.

Transzparens adatokkal lehet a hazai média a globálisok kihívója. Podcast ajánló

Figyelem! Podcast ajánló! Mai műsorunkban Vándor Attilával, a Media Future Zrt. vezérigazgatójával beszélgetek az onlinemarketing-világ aktuális kérdéseiről, mint például a megfelelő és a hirdető számára hatékony mérések problématikájáról, a cookie eltörlése okán felmerülő megoldandó feladatokról és a lehetséges megoldásokról. Bemutatunk egy új analitikai platformot, a metrics-et, beszélgetünk a célcsoport-meghatározás új lehetőségeiről, valamint megpróbáljuk a globálisok mellett/alatt pozicionálni helyünket és meghatározni lehetőségeinket. Jó kis beszélgetés, tanultam belőle, azt remélem Ön is fog ha végig hallgatja.

Magyarországon nyílt a világ első pénztármentes kávézója

A Kende Gastro Zrt. a világ első pénztármentes kávézóját hozta létre Magyarországon. A TAKE IT EASY! 100 négyzetméteres bemutató üzletében 21 kamerát kapcsoltak össze a mesterséges intelligenciával, amely nyomon követi a vásárlást. Az automatizált kiskereskedelmi egységgel 2022-ben a Trade Magazin és a Hungexpo innovációs termékversenyén első helyezést értek el Technológiai Kategóriában. A technológiával a pandémia sújtotta kereskedelmi ágazatot szeretnék támogatni.

Elvárás és versenyelőny a hatékony adat- és dokumentumkezelés

Adatbiztonság, GDPR, valós idejű adatelérés, rohamléptekben bővülő adatmennyiség: a digitalizáció előrehaladtával egyre meghatározóbb a megfelelő adat- és dokumentumkezelés, amely ráadásul mind összetettebbé és bonyolultabbá válik.

1/26