Egyre jobban szegmentálódó piac, egyre több személyes üzenet és egyre pontosabban célzott egyedi ajánlat... és a vevők lojalitása még mindig nem eladó...
Szilva Mónika szerint már nem is korosztályi csoportok szerint kell elérni a fogyasztót, hanem élethelyzetek alapján diverzifikálnak a kommunikációban, és az élményszerzésben. Mert a hosszú bezártság után a tapintás, a valódi tapasztalás és megélés lett a vásárlók számára a fontos. A globális brandek előnye, hogy ehhez minden technikai hátteret, fejlesztést megkapnak a központból, de mindent az adott ország piacára kell szabni. Vagyis már csak de-globalizált stratégiákkal lehet sikeresen értékesíteni. És hogy miként jön mindehhez a slowmarketing?
Ezt is megkérdeztük a Reboot Hungary legújabb podcastjében Hegyi Nóra kolléganőm.
PLAY gomb: KLIKK
Internet Hungary összefoglaó videó
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!