Ábel a lojalitásrengetegben. Lojalitás építés – bullshiteléstől az alkotói munkáig. Podcastajánló!

Ábel a lojalitásrengetegben. Lojalitás építés – bullshiteléstől az alkotói munkáig. Podcastajánló!
Szilva Mónika a Tesco Magyarország vásárlói élményért felelős igazítgatójával Hegyi Nóra beszélgetett.

 

Egyre jobban szegmentálódó piac, egyre több személyes üzenet és egyre pontosabban célzott egyedi ajánlat... és a vevők lojalitása még mindig nem eladó...

Szilva Mónika szerint már nem is korosztályi csoportok szerint kell elérni a fogyasztót, hanem élethelyzetek alapján diverzifikálnak a kommunikációban, és az élményszerzésben. Mert a hosszú bezártság után a tapintás, a valódi tapasztalás és megélés lett a vásárlók számára a fontos. A globális brandek előnye, hogy ehhez minden technikai hátteret, fejlesztést megkapnak a központból, de mindent az adott ország piacára kell szabni. Vagyis már csak de-globalizált stratégiákkal lehet sikeresen értékesíteni. És hogy miként jön mindehhez a slowmarketing?
Ezt is megkérdeztük a Reboot Hungary legújabb podcastjében Hegyi Nóra kolléganőm.
PLAY gomb: KLIKK

Internet Hungary összefoglaó videó

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!


Csermely Ákos

Producer, konferenciaszervező, álmodozó.Életpálya évszámokban, utána meg a sztori1981–1996 Magyar Televízió (Külpolitikai Főszerkesztőség, TV2, Kisebbségi és Határontúli Szerkesztőség) 1990–1996 …



Kapcsolódó előadók: Szilva Mónika, Hegyi Nóra