Mi hallgatók szeretjük az emberi hangot, szeretünk elmélyülten tanulni, szórakozni, és tán hallgatni olyan dolgokat is, amit egyedül, magunkban szeretnénk megtudni, befogadni.
A podcast a fülbe súghatja a titkokat.
A podcast az intim titkok médiája.
Közben persze lehet fürödni, takarítani, elnyúlni a kertben, vagy a hálószobában egy ágyon. Magungba zárkozhatunk, mint egy jó könyvbe. (Köszi flow, hogy vagy nekünk.)
A podcast a holt idő médiája: például hallgathatom a tömegközlekedési eszközökön, várótermekben, esetleg a munkahelyen , autóban, vagy egy csónakban, senki nem tudja mit hallgatók.
A podcastben éppen az a jó, hogy elhivatott emberek készítik az érdeklődő emberek számára!
A podcastban éppen az a jó, hogy a teljes figyelmünket képes lekötni!
A podcastben éppen az a jó, az adott érdeklődési körünkhöz általában megtalálható az adott témájú podcast, vagyis a tartalmában is kereshető média.
A podcastben éppen az a jó, hogy képes a mélyebb tudás átadására!
A podcast éppen az a jó, hogy a füledbe "súgja" azt, amit épp nem szeretnéd, hogy más is hallja!
A podcast azért is jó, mert a márkák is képesek olyanra is használni, amit nem hangosan röviden, de halkan és hosszan szeretnének átadni!
A podcastot tudja használni a B2C és a B2B, vagyis a reklám, PR és médiapiac!
Hiszek a podcastben! Éppen ezért szervezzük május 31-én a Podcastfestivált (klikk)
Az elmúlt hetekben jöttek ki a Whitereport független gyorsjelentésével.
Mindezek apropóján beszélgettem Marton Szilviával a Whitereport opetarív igazgatójával.
Beszélgettünk a podcatsok tartalmairól, fajtáiról, a tartalomgyártásától, azok terjesztéséig, a hirdetési eszközeitől és megoldásaitól kezdve egészen a hallgatók érzékenységéig.
Tartalmas 30 perc következik. Kihagyni kár lenne.
Jó hallgatódzást kívánok.
A műsor play gombja ITT
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!